פורום נדל"ן
פורום נדל"ן הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום המקרקעין. רכישת דירה, חוזה שכירות, רישום בטאבו, סוגיות מול רמ"י ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.
העלאת שכר דירה בדירת עמידר
חברת עמידר
יש לבחון את ההסכם עליו היא חתומה מול עמידר ואת תנאיו.
אני מציעה לך לפנות לעורך דין לצורך בחינת ההסכם.
בברכה,
עו"ד יפית יוחפז
מנהלת פורום נדל"ן ודיני מקרקעין
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תשלום לעורכת הדין
(אחוז לכל צד)
במכירה - אם אדרש לשלם 1.5% פלוס מע"מ - למה הכוונה?
ל1.5% של מהסכום הכללי שהתקבל עבור מכירת הדירה בלי לכלול את המיסים שאשלם? (כי נראה לא סביר בעיני, שגם אשלם מיסים וגם 1.5% מהמיסים לעורכת הדין?....)
שכר טרחת עורך דין
שכר הטרחה המקובל נע בין 0.5%+ מע"מ לבין 2%+ מע"מ.
כמובן שיש סטיות לשני הכיוונים.
הכוונה לאחוז מתוך מחיר התמורה של הדירה (כפי שכתוב בהסכם), ללא תשלומי המיסים, כמובן, אם ישנם.
שכר הטרחה הינו עבור ניהול משא ומתן להסכם, ביצוע בדיקות נדרשות, וליווי עד למסירת החזקה בדירה והעברת הזכויות.
לא מדובר במס, אלא בהוצאה חשובה והכרחית לביצוע פעולות של מכירה ורכישת דירה.
אשמח לעמוד לרשותך לצורך סיוע פרטני בעניין.
בברכה,
עו"ד יפית יוחפז
מנהלת פורום נדל"ן ודיני מקרקעין.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ביטול עסקה
ביטול עסקה
שלום רב
שאלתך מתאימה לפורום דיני חוזים - אודה לך אם תפני השאלה לפורום זה
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שאלות שמאד חשובות לי.
תודה על ההזדמנות, לשאול כאן את שאלתי.
1. ברשותי דירה בת 3 חדרים ישנה.
2. מעוניינת לרכוש דירה בת 4 חדרים. (נוספת), ששיוויה מליון ומאה ש"ח. שתשמש להעלאת הכנסתי החודשית. (בגלל פנסיה נמוכה מאד)
כלומר: תהיינה ברשותי 2 דירות.
--------------------
שאלתי:
3. נניח שכעבור שנה, ארצה למכור את דירתי הישנה,(הראשונה), בת ה3 חדרים, ולקנות במקומה, דירה חדשה, (עד 1.5 ש"ח) שבה אתגורר.
(אם כך, עדיין ברשותי 2 דירות: זו שקניתי להכנסה נוספת, וזו, החדשה)
4. . האם קיים חוק כלשהו, שיקפיץ את המיסוי, מאחר וקניתי דירה שנייה..: . תוך שנה, מהקנייה הקודמת?
5. שאלה נוספת: ידוע לי, שיש שוני במיסוי בין קניית דירה ראשונה לשנייה.
----(בהערכה גסה: שהרי נחוץ ייעוץ מיסוי) - לאיזה אחוז מיסוי אני צריכה לצפות, בקניית דירה שנייה ?
(כדי שאתכונן..ולא אשאר ללא יכולת לשלם את המיסים).
(מישהו אמר לי: כ10%. כולל עו"ד, העברה בטאבו, מנהל מקרקעי ישראל ועוד... וזה נראה לי הרבה?....)
בברכה,
מיסוי מקרקעין - שאלות שונות
ריקי שלום
עם כל הרצון הטוב - ויש רצון - להשיב על שאלותייך, נראה לי כי את זקוקה לייעוץ פרטני, כולל מסירת נתונים לגבי סכום הרכישה של הדירה השניה
בברכה
עו"ד יהודה וישניצקי,
מנהל פורום נדלן ומקרקעין
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תביעה נגד שכן גובל ונגד הועדה המקומית
אני סבור שמגיע לי ועגמת נפש על כך שקניתי בית בעיר באזור שנחשב שקט וכפרי , והוא מנסר בחגים ובעצם מתי שבא לו . הבית עלה שני מליון שקל וחשבתי לתבוע ארבע מאות אלף שקל על ועגמת נפש כי הוא העצם הפך את הבית שלי לצמוד נגרייה , יש לי הוכחות וצילומים לאורך השנתיים האחרונות שבו רואים שהוא מחזיק כלים תעשייתיים ואף משתמש באוזני ות נגד רעש . יש סיכוי לנצח במשפט כזה ? ומה הסכום שאני צפוי לקבל ? תודה לכם וחג פורים שמח .
תביעה נגד שכן גובל בגין מטרדים
שלום רב
שאלתך מורכבת ויש צורך לבחון את מלוא העובדות הנדרשות לענין.
עם זאת, ככלל - יש לבחון בהסכם השיתוף האם ניתן להכיר בחתימתו של אחד מבני הזוג כחתימה המחייבת גם את בן הזוג/ השותף האחר ביחידת המגורים. גם אם אין כך הדבר אין משמעות הענין הוא שהיתר הבניה שניתן לשכן על סמך חתימתה של אשתך בטל ומבוטל אלא היה עליך לפעול לביטולו ולעמוד במבחנים נוקשים של ביטול היתר לרבות טענות של שיהוי שליחות והסתמכות.
אשר לשימוש בפועל שמבצע השכן - הרי שככל שהשימוש הוא בניגוד לתנאי ההיתר ואו בניגוד ליעוד הקרקע לפי התב"ע הקיימת או שהוא מהווה "מטרד ליחיד" כמשמעה של עוולה זו בפקודת הנזיקין (הפרעה של ממש לשימוש סביר בדירה שלך) - הרי שלכאורה קמה לך עילת תביעה כנגדו.
כאמור, אני סבור שעליך לקבל ייעוץ פרטני לפני שתקבל החלטה בדבר נקיטת הליכים משפטיים
בברכה
עו"ד יהודה וישניצקי,
מנהל פורום נדלן ומקרקעין
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
סיום שכירות לפני תום התקופה
אנו שוכרים דירה ומעוניינים לסיים את השכירות לפני תום התקופה, בגלל שהדירה כבר לא מתאימה לצרכינו. פנינו בעבר למשכיר (לפני כחודש), והוא סירב לשחרר אותנו מהחוזה.
1. האם יש לנו את הזכות להודיע לו שאנו עוזבים, ולסיים את החוזה על דעת עצמנו?
2. האם הודעה כזו מחייבת אותו להשיב לנו את הצ'קים שהעברנו לו?
3. האם יש פרק זמן סביר להעברת הודעה שכזו?
יצוין כי בחוזה לא רשום דבר בנוגע לסיום השכירות טרם זמנה, למעט המשפט הבא:
"המשכיר מצהיר ומסכים כי לעניין הפסקת השכירות בתוך תקופת השכירות, יחול חוק השכירות והשאילה התשל"ה- 1971"
תודה
סיום שכירות לפני המועד
יש לקרוא את החוזה בעיון ולבדוק באילו נסיבות ניתן יהיה להפר את החוזה בטרם סיום תקופת השכירות על מנת לענות על שאלתך.
באופן כללי ומבלי לקרוא את החוזה ניתן לומר, כי אם טרם הסתיימה תקופת השכירות ולא קיימת מניעה למגורים בדירה בעיקר כזו אשר נובעת מתכונות הדירה או מהמשכיר עצמו (למשל הצפה המונעת מגורים בדירה), עליכם להשלים את תקופת השכירות.
ס' 19 לחוק השכירות והשאילה- סיום תקופת השכירות, מתייחס למועד שבו ניתן להודיע על סיום תקופת השכירות במקרים בהם לא נקבעה תקופה שכירות בין הצדדים או שהצדדים המשיכו לקיים את החוזה גם לאחר שנגמרה תקופת השכירות.
בברכה,
ענת קציר, עו"ד
מנהלת פורום נדל"ן ומקרקעין
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
עסקה בין צדדים קשורים מבחינת רשויות
בפועל המכירה תגרור הפסד הון , מול שבח וחבות של מס קנייה של אח שלי. מאחר וזו עסקה בין צדדים קשורים, רציתי לבדוק האם נדרשים דברים נוספים מול הרשויות בכדי לבצע את העסקה ?
מכר דירה בין אחים
עסקת מכר בין אחים (למעט העברה ללא תמורה של דירה שנתקבלה בירושה או בהעברה ללא תמורה מהורה או הורי הורה) הנה עסקה רגילה לכל דבר.
היות ומדובר בשני חצאים של אותה הדירה, ככל הנראה אחיך לא ישלם מס רכישה (תלוי בשווי הדירה).
לעניין מס שבח במכירה, יש לבדוק האם קיים פטור בהתאם לתנאים המופיעים בחוק.
בהצלחה,
ענת קציר, עו"ד
מנהלת פורום נדל"ן ומקרקעין
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
היטל השבחה
פטור מתשלום היטל השבחה עד ל- 140 מ"ר
סעיף 19 ג 1 לתוספת השלישית לחוק התכנון והבניה קובע כי לדירה ששטחה עד 140 מ"ר קיים פטור, כל שטח מעל ל 140 מ"ר חייב בתשלום היטל השבחה.
בברכה,
ענת קציר, עו"ד
מנהלת פורום נדל"ן ומקרקעין
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שאלה לגבי דמי תיווך בדירה להשכרה
המתווך סיפק לצדדים - שוכר ומשכיר - חוזה שכירות.
בדיעבד למדתי שזה אסור לפי חוק התיווך, ושזה שולל תשלום דמי תיווך.
דמי התיווך שולמו.
המשך השאלה שנקטעה
המקרה ארע לפני כשנתיים.
תודה
רכישה לפני טופס 4
הבית אותו אני רוצה לקנות עדין לא הוציאו לו טופס 4 כניראה בגלל שלא רוצים לשלם מיסים וכו
אני בתור קונה יכול לקנות אותו לפני שמוצאים טופס 4
איך זה יחשב לי כרכישת דירה?
רכישת דירה שבנייתה טרם הושלמה
האם מדובר בדירה מקבלן שבנייתה טרם הושלמה?
אם כן, אין בעיה.
יחד עם זאת, הקבלן לא יוכל למסור לך את הדירה למגורים בטרם קבלת טופס 4.
בברכה,
ענת קציר, עו"ד
מנהלת פורום נדל"ן ומקרקעין
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שכר טירחה עו"ד
אני יודע שיצא חוק להגבלת שכר טירחה של עו"ד ברכישת דירה מקבלן
ברכישת דירה יד 2 זה גם קיים ?או יש איזה הגבלה לגובה הסכום
הגבלת שכר טרחת עו"ד של קבלן
החוק קובע 0.5% מגובה הסכום או 5000 ש"ח, הסכום הנמוך מביניהם.
דירות יוקרה יוחרגו מחוק זה.
לכן אם 0.5% מגובה הסכום בעד דירת 2 חדרים נמוך מ- 5000 ש"ח, ישולם חצי האחוז.
בברכה,
ענת קציר, עו"ד
מנהלת פורום נדל"ן ומקרקעין
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ניכויים מותרים לחישוב מס שבח
בתודה מראש
אריה
מהם הניכויים המותרים ממס שבח?
התשובה שלילית עבור התשלומים שמנית בשאלתך למעט ריבית ריאלית.
ראה ס' 39 לחוק מס שבח המפרט את הניכויים המותרים.
בברכה,
ענת קציר, עו"ד
מנהלת פורם נדל"ן ומקרקעין
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
האם אני יכולה לקבל פטור ממס שבח על נכס למגורים
האם אני יכולה לקבל פטור ממס שבח על נכס למגורים
לא הבנתי לגמרי את שאלתך.
האם את מעוניינת למכור את הבית?
נכס שמיועד למגורים ורוצים למכור אותו חייב בתשלום מס שבח למעט במקרים שקיים פטור.
בברכה,
ענת קציר, עו"ד
מנהלת פורום נדל"ן ומקרקעין
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שימוש ברכוש משותף
שימוש ברכוש משותף
צר לי איני מבינה את מסד העבודות המופיע בשאלתך.
נא הבהרתך.
בברכה,
ענת קציר, עו"ד
מנהלת פורום נדל"ן ומקרקעין
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
דירה בדמי מפתח
אבי נפטר והוריש לי בעלות על דירה בדמי מפתח. הדיירת משלמת שכ"ד של 80 שח בחודש ומבקשת ממני לעשות תיקון מאד גדול הדורש כסף שאין ברשותי כעת. הצעתי לה שתבצע את התיקון ותקזז את שכר הדירה מעלות התיקון. האם הצעה זו תקפה משפטית. בנוסף, בטאבו אבי לא רשום כבעל הבית, אלא אמו החורגת שנפטרה והורישה לו את הזכויות בדירה. איך מטפלים בזנ? תודה
ביצוע תיקונים בדירה בדמי מפתח
לגבי תיקון בדירה- תלוי בסוג התיקון. אם מדובר בתיקון באותם חלקי הבית שהם בשימושו הייחודי של הדייר, הדייר המוגן יתקן על חשבונו בלבד, ואז, אין כל צורך לקזז את דמי שכ"ד.
לגבי רישום הבעלות- יש להוציא צו ירושה ולרשום על פיו את אביך, ולאחר מכן לרשום על פי צו ירושה של אביך אותך כבעלי הדירה.
בברכה,
ענת קציר, עו"ד
מנהלת פורום נדל"ן ומקרקעין
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שאלה תאורטית
או
לחסוך 7-8 שנים בממוצע בכדי לנסות להגיע לאפשרות לקנות 5 חדרים.
אם נקנה עכשיו 4 חדרים, לא נוכל לחסוך כמעט מאחר ותהיה לנו משכנתא. אז "החלום" של 5 חדרים מתרחק אם לא מתפוגג לגמרי...
מצד שני,
אם לא נקנה עכשיו ונסתמך על זה שבאמת נצליח לחסוך ולקנות 5 חדרים. ומי יודע מה יהיה עוד 7-8 שנים. אם המחירים יעלו ובסוף לא נוכל להשתדרג בכלל...
אשמח קצת לתובנות.
תשובה תאורטית
שאלתך אינה משפטית ועל כן אענה בהתאם.
לטעמי עדיף להתקדם צעד צעד, דהיינו לרכוש דירת 4 חדרים כרגע ולהמשיך לחסוך כסף ל"שדרוג" נוסף.
כפי שכתבת בשאלתך, אין לדעת מה צפוי בשוק הנדל"ן.. ובנוסף, בד"כ אין תשואה גבוהה על כסף שנמצא בחשבון הבנק..
בהצלחה
ענת קציר, עו"ד
מנהלת פורום נדל"ן ומקרקעין
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
רטיבות מגג הבניין
לפי מיטב הבנתי זו בעיית איטום. פניתי לחברת האחזקה של הבניין ונאמר לי שזו לא הבעיה שלהם.
מה עליי לעשות ולמי לפנות?
האם כל הדיירים צריכים להשתתף בעלות התיקון?
או שרק חלק?
ואם מישהו מסרב או שפשוט מתעלם?
תודה רבה
ליקויים ברכוש המשותף
ליקויים ברכוש המשותף הינם באחריות כל הדיירים בבניין.
ככל שמי מהדיירים מסרב לתקן- ניתן לתבוע אותו אצל המפקחת על בתים משותפים.
בברכה,
עו"ד יפית יוחפז
מנהלת פורום נדל"ן ודיני מקרקעין
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תודה רבה
פסק דין פרווה
פסק דין של המפקחת
אינני מבינה את שאלתך.
ככל שאינך שבעת רצון מפסק הדין שניתן על ידי המפקחת, באפשרותך להגיש ערעור על פסק הדין.
אני מציעה לך לפנות, יחד עם פסק הדין, לעורך דין לצורך קבלת חוות דעת האם יש עילות מוצדקות להגשת ערעור.
בברכה,
עו"ד יפית יוחפז
מנהלת פורום נדל"ו ודיני מקרקעין
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פירוק שיתוף כשטרם נרשמו זכויות יורשים במקרקעין
פירוק שיתוף לפני רישום בעלויות
מדוע לא נרשמו הזכויות על שם היורשים?
האם יש צו ירושה/ צו קיום צוואה?
אני מבינה שברצונך למכור את הדירה ולחלק אותה בחלקים בין היורשים, על פי חלקם.
על מנת לעשות זאת, יש לרשום את הדירה על שם היורשים.
תיאורתית ניתן להגיש את הבקשה לפני הרישום, יחד עם זאת, אינני מכירה את התמונה המלאה ואת הסיבות לאי הרישום, ולכן אינני יכולה לענות על שאלתך בצורה חד משמעית.
אני מציעה לך לפנות לעורך דין לצורך קבלת חוות דעת פרטנית.
בברכה,
עו"ד יפית יוחפז
מנהלת פורום נדל"ן ודיני מקרקעין
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
רישום כפול
מעונין לרכוש דירה שניה להשקעה , יש ברשותי דירה
האם ניתן לרשום קרוב משפחה בוגר שאין בבעלתו דירה כלל
כבעלים ראשונים ואני כבעלים נוספים
1.האם ניתן בצורת רשום בצורה כזו ועדין לא לשלם מס רכישה
2.האם ישנה דרך להגן ממשפטית על הנכס במקרה של!!!!
דירה שנייה- מס רכישה והגנות משפטיות
לא קיימת דרך משפטית לרישום בעלים ראשונים ובעלים נוספים.
אולם, ניתן לרשום את הדירה על שם קרוב המשפחה, ולרשום לטובתך הערת אזהרה על הימנעות מעשיית עסקה, כך שהוא לא יוכל למכור את הדירה מבלי לקבל את הסכמתך.
דרך נוספת להגנה היא לרשום משכנתא לטובתך על סכום הדירה.
אני מציעה לך לפנות לייעוץ משפטי פרטני על מנת לבצע עסקה זו.
בברכה,
עו"ד יפית יוחפז
מנהלת פורום נדל"ן ודיני מקרקעין
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
דמי חכירה
ברצוני לקנות בית בבית דירות לאחר שראיתי בנסח טאבו רשום בעליות קרן קיימת לישראל ובעלי הדירה רשום בתור חכירה ..מה זה אומר? ראיתי גם מכתב לתשלום דמי חכירה שנתיים..האם בקניית הדירה אני בעצם לא הבעלים? מה כאן בעצם הקאץ?
אדמת מנהל- זכויות חכירה
רוב אדמות מדינת ישראל הינן אדמות בבעלות המדינה, והמדינה מחכירה אותן למי שמעוניין לגור על אדמות אלה.
המשמעות היא שאינך הבעלים, אלא שוכר לתווך ארוך מהמנהל. ישנן חכירות ל- 49 שנים וישנן חכירות ל- 99 שנים.
תלוי בהסכם מול המנהל.
בברכה,
עו"ד יפית יוחפז
מנהלת פורום נדל"ן ודיני מקרקעין
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
עסקת קומבינציה
הפרת עסקת קומבינציה
שאלתך מורכבת מאוד ואינני יכולה לענות לך עליה בפורום זה.
אני מציעה לך לפנות לייעוץ משפטי פרטני על מנת לקבל סיוע בעניין זה.
בברכה,
עו"ד יפית יוחפז
מנהלת פורום נדל"ן ודיני מקרקעין
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תיקון בקשה לצו פינוי
אימי הגישה בקשה לפינוי פולש בשטח שבבעלותה לצערי היא נפטרה ואני היורש של הקרקע היו מספר דיונים למיטב הבנתי לא ניתן להמשיך את ההליך עד להוצאת צו ירושה דבר שלוקח 6-7 חודשים האם ההליך תקוע
או שישנם פתרונות אחרים כיוון שללא פינוי הפולש אני לא יכול לעשות מאום בקרקע
אודה לתגובתכם
יורש כחליף של הבעלים בתביעת פינוי
יוסי שלום
לצערי, הצדק עמך - ולא ניתן יהיה להמשיך את ההליך ללא צו ירושה. עם זאת, הוצאת צו ירושה אורכת כחודשיים ולא כחצי שנה - ככל שאין בעיות מיוחדות
בברכה
עו"ד יהודה וישניצקי
מנהל פורום נדלן ומקרקעין
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
ביטול דמי תיווך לקניית דירה
מתווך ממשרד תיווך ידוע הציע למכירה דירה בבית משותף באחת הערים הגדולות, למרות שהדירה מצויה תחת "כונס נכסים". הדירה התאימה, התכוונו לקנותה. חתמנו אצלו על דמי תיווך, וזאת מבלי שהמתווך יידע אותנו על מצבה. בדיעבד נודע לנו על מצבה של הדירה. כמובן שהעיסקה ירדה מעל הפרק. במידה ויתבע אותנו, מה יש לעשות?
ביטול דמי תיווך לקניית דירה
שלום רב
לא ברור לי כיצד אתם נדרשים לשלם דמי תיווך אם העסקה לא יצאה אל הפועל.
בברכה
עו"ד יהודה וישניצקי
מנהל פורום נדלן ומקרקעין
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הסכמת בעלים
הסכמת בעלים לרישום ירושה
על שם מי רשום הנכס?
מה מופיע בנסח הטאבו?
בברכה,
ענת קציר, עו"ד
מנהלת פורום נדל"ן ומקרקעין
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!





