פורום הוצאה לפועל
פורום הוצאה לפועל הוקם כדי לתת מענה לשאלות משפטיות בתחום הגבייה והחובות. פתיחת תיק, עיקולים, איחוד תיקים, צו תשלומים ועוד – אתם מוזמנים לשאול ולהתייעץ. אנחנו כאן, לרשותכם.
העברת דיון מעכו לתל אביב, למי מגישים את הבקשה?
העברת תיק מלשכה ללשכה
את הבקשה עליך להגיש בעכו.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
האם התיק התיישן???????
לאחרונה נתקבל אצל קרובת משפחתי דף מהוצאה לפועל שכותרתו " התראה לפני מתן צו למסירת מידע".
הדף מופנה לעזבון של אדם שנפטר לפני כמעט 20 שנה, בכתובת שם גרה אלמנתו, אותו אדם מת חסר כל!!!
אציין כי תיק ההוצל"פ נפתח בשנת 1981, הגוף התובע הוא המוסד לביטוח לאומי.
ברצוני לדעת האם התיק התיישן????
באם לא, מה ניתן לעשות??????
בתודה מראש.
התישנות
אין התישנות בתיקי הוצל"פ פתוחים ופעילים
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שאלה בקשר למגורים בדירה בה המטלטלין לא שלי
צו הצהרתי
לכאורה לא יכולים לבוא לעקל בבית של אחותך
אבל לשם הזהירות אצוי לעשות פס"ד הצהרתי לגבי המטלטלין שבבית.
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מה קורה אם מישהו מחליט תמסור כתובת לא נכונה ?
ניתקנו אותו מהחיים שלנו בגלל הדרך שבחר בה
הוא לא גר אצלנו מעל עשור
לאחרונה מגיעים אלינו לדלת שליחים ממשלתיים לגבי חובות שלו
ומתעקשים להשאיר לנו את המכתבים למרות שאנחנו מתעקשים שאנחנו לא בקשר איתו
שאלתי היא האם הם יכולים להוציא לנו עיקול על הבית בגלל חובות שלו?
או על פריטים בתוך הבית טלוויזיה/מחשב/מקרר וכו' למרות ששום דבר לא שייך לו,ואף אחד מאיתנו לא חתם עליו בתור ערב או אחראי כלשהו
הקשר היחיד שלנו אליו הוא קשר משפחתי ולא מעבר
יש ממה לחשוש?
אשמח לתשובה תודה
הוצאה לפועל ועיקולים
שעבוד מקרקעין
עיקול מקרקעין
ניתן לגשת ללשכה ולהוציא פירוט של כל ההליכים הפעילים כנגדו.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
נקיטה בהליכים – חייב שלא משלם
עיקול מיטלטלין
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
חייב בהוצאה לפועל
דף חשבון בהוצאה לפועל
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
עיכוב תשלומי חייב להוצל"פ
אני מוגבל באמצעים משנת 2007 ומשלם חודש בחודשו 500ש"ח
הנני עומד בתשלומים.
בעוד ארבעה חודשים יש לבני בר מצווה ומצבי הכלכלי קשה
האם יש דרך לבקש מהוצל"פ הקפאת התשלום החודשי לארבעה חודשים?ואם כן כיצד?הודה לתגובתכם.
בקשה להפחתת צו תשלומים
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
שאלה דחופהההה
איחוד תיקים לנפטר
ראי - ברגע שאדם מת - התיק כנגדו לא נסגר, שהרי ניתן לגבות כסף מהעזבון (לדוגמא המקרה הקלאסי שיש למנוח דירה, אז ניתן להמשיך לגבות את הכסף ממכירת הדירה לדוגמא).
בהחלט יתכן מצב תיאורטי, שבו לחייב היה איחוד תיקים לפני שהוא נפטר, ולאחר שהוא נפטר תיק האיחוד נשאר, חרף פטירתו, והעובדה כי צו התשלומים לא משולם כיוון שהנושים "רדומים".
אבל איך משאירים את תיק האיחוד "חי" שהחייב נפטר - זה שאלה קשה, שצריך לבדוק אותה קצת יותר לעומק ולא במסגרת תשובה לשאלה בפורום...
מקווה שעזרתי במשהו.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
ייצוג בהליך בהוצאה לפועל
ייצוג בהוצאה לפועל
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
שאלה רק בשביל ידע כללי
נגנבים לך פנקסי הצ'קים.
בתלונה למשטרה זה מדווח.
אתה רץ לבנק לבטל את הצ'קים.
צ'קים אסור לבטל -אני יודע.
במקרה כזה,מבטלים,ואין בעיות?
רק בשביל ידע כללי
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שאלה דחופה
זכיתי, והטענות כלפי נידחו. אך לתדהמתי הרבה עורך הדין שלי לא ביקש הוצאות שכר טרחה עבורי. ומשום מה ביקש לסגור את התיק ללא הוצאות.
האם זה התנהלותו סבירה ?
טענת פרעתי
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
ערבות להלוואה בנקאית
ערב מוגן
אבל צריכה להיות מוגשת בקשה למיצוי הליכים, והרשם צריך להעביר אותה לתגובתך ואז ליתן החלטה.
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
מימוש הליכים בתיק הוצל"פ
האם ניתן לבקש עירעור ולעצור הליכים בשלב כזה ולנסות להגיע להסדר עם העו"ד?? או שזה מאוחר?
תיק הוצאה לפועל
תומר שזר, עו"ד ומגשר
מנהל הפורום.
פסק דין הצהרתי
איזו הצהרה? מה המטרה?
יש כמה אפשרויות פרוצדוראליות, שננקטות על פי הנסיבות.
צ'ק מבוטל
קשה ביותר
התיישנות אינה מבטלת את החוב אלא מוסיפה טענת הגנה לחייב, טענה שלא השתמשת בה.
שאלה על מסירה אזהרה בהוצאה לפועל
כן, זו הפרקטיקה
שירות דואר רשום + אישור מסירה מיוחד
חייב מוגבל באמצעים
אני עובד כשומר עם משכורת של 4500 שקל נטו כבר שנים רבות , צברתי חובות רבים ב 3 בנקים שמסתכמים בכ 160,000 שקל ועוד כ 80,000 שקל ל3 חברות אשראי חוץ בנקאיות כלומר ויזה כאל לאומי כארד וישראכרט , יש ברשותי רכב מודל שנת 1995 בשווי של כ 9000 שקל אשר עוזר לי לנסוע לעבודה , אני משלם שכירות 2200 שקל ועוד מיסים כגון ארנונה מים חשמל גז כ 1000 שקל פעם ב 2 חודשים , חוץ מזה יש את עניין האוכל ביגוד ובזק בערך 150 שקל בחודש ועוד סלקום בערך 150 שקל בחודש , אני חי לבד ואני רווק , אין לי שום נכס על שמי חוץ מהרכב המסכן הזה , כל בעלי החוב רוצים לתבוע אותי עקב זה שאני לא מצליח כבר להחזיר את החובות השאלה שלי עם חובות כאלו לפני שהגיעו לבית המשפט ולהוצאה לפועל שאז יגדלו הרבה יותר אם אני יבקש להכריז עלי כמוגבל באמצעים האם הם יקחו את רכבי ? וכמה לדעתך יהיה התשלום החודשי שאצטרך לשלם מידי חודש בהוצאה לפועל בהתאם לנתונים שכתבתי ?
תודה מראש
תשוובה
אשר לחיוב החודשי, יש לראות את מלוא הוצאותיך ולא להסתפק בתאור כללי "אוכל" וכד'
החיוב החודשי אינו נופל מ 100 ש"ח בכל מקרה.
המשך חייב מוגבל באמצעים
שווב תודה לך על התיחסותך .
עיקול
שאלותיי:1)האם כחלק מהליך דרישת הנושים ניתן לעקל את ביתו ו"להוציאו" לרחוב?
2)מה הדין לגביי כספים שהופקדו בחשבונות קופות גמל וחסכונות של הילדים שהינם עד גיל 12?
תודה
תשובה
רכוש של הילדים לא נכלל במאסץ נכסי החייב.
ממליץ לך לפנות ליעוץ מסודר טרם פתיחת ההליך. אם היית זקוק לניתוח היית נועץ ברופא?
צ'ק שחזר ועבר יותר מחצי שנה
תפקיד!!!
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
עיכוב הליכי הוצל"פ
עיכוב הליכים
אם מסרב יש לפנות לבימ"ש של ערעור
שלום
יעוץ פרטני אינו אפשרי
ללא בחינת התיק, לא ניתן לתת כל יעוץ רציני. כל גישה אחרת היא שרלטנות.
פשיטת רגל
להלן שרשור של הודעות מחכה לתשובה
תשובה:
אין כל טעם לפנות להליך של פשיטת רגל במידה והחוב היחידי הוא חוב מזונות, מאחר ולא תוכל לקבל הפטר ותצטרך לשלם בכל מקרה 100% מגובה החוב.
שאלה?
האם אני יכול לקבל הסדר תשלומים נוח יותר מהפסק דין של המזונות בהתאם ליכולתי מאחר ואין לי הכנסה כבר מס' חודשים??? הבנתי גם שבפשיטת רגל יש עיכוב הליכים בתיק הוצל"פ, זה נכון??
מה ההגבלות של פושט רגל???
לתשובתך אודה
חוב מזונות
לכל היותר הרשם יכול לאפשר לך את תשלום חוב העבר לשיעורין (בתשלומים)
מה זאת אומרת אין לך הכנסה? אתה רתוק למיטה? איך תשכנע רשם הוצל"פ בכך?
הורדת עיקול מביתי
שהיינו נשואים היה ברשותי סכום כסף שהעברתי לבעלי תוך חתימה על הסכם שבאם
אנו (אני ובעלי) מתגרשים או נפרדים מכל סיבה שהיא - הוא מוותר על חלקו בבית
לזכותי. ההסכם נחתם בשנת 2003 (לצורך העניין 1.1.2003)היה משפט ועל ההסכם היה הדיון המרכזי במשפט פסק הדין ניתן בשנת 2008בפסק הדין השופטת קיבלה את ההסכם - ציטטה אותו ותיקפה אותו לתאריך חתימתו (1.1.2003)ז"א שבעלי וויתר על זכויותיו בבית לטובתי. אציין גם כי בהסכם היה סעיף כי חלקו יעבור אליי ללא חובות. בין חתימת ההסכם בשנת 2003 ועד לפסק הדין ותיקופו של ההסכם בשנת 2008 עברו 5 שנים. 3 גורמי צד שלישי ביצעו עיקולים על הבית בסך 120,000 ש"ח בשנת 2006 בחודש 4-5 העיקולים בוצעו כשנתיים לאחר חתימת ההסכם, והגשת התביעה נגד בעלי הוגשה כמה חודשים לפני ביצוע העיקול.1.1.2003 - חתימת הסכם וויתור זכויות על הבית1.2.2006 - הגשת תביעה לגירושין נגד בעלי1.5.2006 - ביצוע עיקולים צד שלישי על הביתשנת 2008- פסק הדין ומתן תיקוף להסכם לתאריך חתימתו בשנת 2003. פניתי
לצד השלישי שביצע את העיקול על ביתי והם לא מוכנים להוריד את העיקול
בטוענה שהפסק דין ניתן בשנת 2008 - שנתיים לאחר ביצוע העיקול. שאלות:1.
האם זה שהשופטת קיבלה את ההסכם על כל סעיפיו כולל התאריך 2003 לא אומר
שהמסמך תקף רטרו (מ-2003) ושהעיקולים שבוצעו בשנת 2006 אינם חוקיים?
(העיקולים בוצעו לאחר שהגשתי את התביעה נגד בעלי)2. מה לעשות?בתודה מראש
מתן יעוץ דרך הפורום
לא ניתן להחליף את הפורום ביעוץ מקצועי.
בקשתך ארוכה מכדי מתן יעוץ מהיר
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
צו הצהרתי
צו הצהרתי
הצד שכנגד הוא התובעים בהוצל"פ
בהצלחה
יוסף ויצמן, עו"ד
מנהל הפורום
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!






