פורום דיני עבודה
פורום דיני עבודה הוקם כדי לתת מענה לכל פונה בתחום כה חשוב של זכויות עובד ועובדת. אל תהססו לשאול בנוגע לפיצויי פיטורין, הרעת תנאים, דמי חופשה והבראה ועוד. אנחנו כאן, לרשותכם.
הלנת פיצויי פיטורין
הפיצויים. לפני שבועיים קיבלתי תשובה כי הם מוכני לשלם רק חלק קטן מהסכום המגיע לי
ורק בתנאי שאחתום על היעדר תביעות בעתיד. האם גם אם עברה שנה מאז הלנת פיצויי
הפיטורין אני עוד יכולה לתבוע אותם על כך- מאחר והיינו סדין ודברים בתקופה הזו.
הלנת פיצויים
בגין רכיב ההלנה יש התיישנות
אבל אין התיישנות לעצם התביעה בגין פיצוי הפיטורים עצמם שאת סבורה שמגיעים לך
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיטורים שלא כדיו – כמה פיצויים ניתן לידרוש
פיטרו אותי ללא שימוע כי למנהל החדש היה רצון להכניס את חברו,
שמעתי שניתן לתבוע על פיטורים של כדין עד 30 משכורות!!
האם זה נכון?
שילמו לי חודש התראה וחודש פיצויים.
תודה
פיטורים שלא כדין
לא ברור מהיכן שמעת זאת אבל פיצוים בגין פיטורים שלא כדין ניתנים מאוד במשורה ע"י בית הדין כאשר גם כאשר הם ניתנים הפיצוי נע לרוב בין משכורת- 3 משכורות ולעתים נדירות חצי שנה של שכר.
כדי לדעת להעריך את סיכויי תביעתך ושוויה יש לבחון את המקרה ונסיבותיו לעומקו
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שימוע לפני פיטורין
בשימוע לפני פיטורין, מול מי נערך השימוע והאם יש תנאים או מצבים בהם אפשר לפסול משמע? (לדוג' מנהל ישיר שלא עמד בהסכם מול העובד)
תודה
שימוע לפני פיטורים
את השימוע צריך לערוך מנהל, אדם שמכיר את העובד ומוסמך לקבל החלטות בעניינו.
ישנם מצבים בהם השימוע יהיה לא תקין לא ניתן למנות את כל המצבים הללו.
אם יש לך שאלה ספציפית על שימוע מסויים, אתה מוזמן לשאול.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שאלה חשובה
ניצול ימי חופשה ומחלה
על פי חוק עובד זכאי ל-15 ימי חופשה בשנה, שניתן לא לאפשר לו לצבור משנה לשנה, ול-18 ימי מחלה בשנה, שניתן לצבור עד 90 יום.
על פניו נראה שדרישת המעסיק אינה חוקית אך יש לבדוק את ההסכמים הקיבוציים/התקשי"ר שחל עלייך.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
האם עובד שעתי זכאי לפדות בפיטורין דמי מחלה
שאלתי, האם עובד שעתי זכאי לפדות בפיטורין דמי מחלה וכמה.
ימי מחלה ניתנים לפדיון?
ככל שלא חל עלייך הסכם קיבוצי/אחר, ימי מחלה אינם ניתנים לפדיון כלל.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
אי תשלום פנסיה וקרן השתלמות
האם יש לי עילה לתביעה? אם כן מה עלי לעשות
לא הופש לי לפנסיה ולקה"ל, מה עליי לעשות?
ככל שהיתה לך קרן פנסיה פעילה היה על מקום העבודה להפריש לך בתום 3 חודשי עבודה רטרואקטיבית ליום העבודה הראשון.
במידה ולא שולם לך, בהחלט יש לך עילת תביעה.
אם אינך מצליח להסתדר ישירות עם המעסיק, באפשרותך לפנות לבית הדין לעבודה.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
החתמת עובד
עוד שאלה
אפשר להפריש את הכספים לקרן פנסיה של העוזרת או לפתוח לה קרן פנסיה כזאת במקום לשלם במזומן ?
החתמת עובד על כתב ויתור
ישנו מסמך שנקרא "כתב ויתור" שניתן למצוא ניסוחים שלו בגוגל, עליו מעסיקים רבים מחתימים את העובד עם מסירת תשלומים כלשהם.
חשוב לדעת שככל שהעובד לא מקבל את כל הזכויות שמגיעים לו, למסמך לא יהיה תוקף והעובד יהיה רשאי לתבוע על אף חתימתו.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
מה החוק אומר ?
העסקתי עוזרת בית במשך שנה , היקף המשרה היתה 4.5 שעות חודשיות התשלום הינו 250 שח כולל 25 שח נסיעות . כעת ביקשתי ממנה לצמצם את הגעתה לפעם בשבועיים מכיוון שזה קשה לי כלכלית .
היא התחילה לעבוד ב 18/10/15.
שאלותי הן -
כשאני מחשבת את היקף המשרה שלה אני צריכה להוסיף גם את ערבי החג שהיא לא עבדה ? היו ימים שביטלתי אותה עקב אילוצים. כמו הדברה בבית. חוסר מים . מחלה שלי. האם גם הימים האלה נחשבים לה כמו ימי עבודה רגילים ? אני רוצה לציין שהיו ימים שהיא לא הגיעה וסימסה באותו הבוקר שהיא חולה . או שיצאה לחופשה. איזה ימים להחשיב ואיזה לא ?
האם היא יכולה להתפטר כעת ולדרוש פיצויים עקב הרעה בתנאים ?
העסקת עוזרת בית
על פניו נראה שמדובר בהרעת תנאים אך כדי שהיא תתפטר ותקבל פיצויים עליה לעמוד בתנאים לכך.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
משק בית
האם זה נכון כי בשנת 2009-2012 לא היה צורך לדווח לביטוח לאומי על עובדת במשק בית? כיצד אוכל למצוא את הנוהל בעניין משק בית לשנים אלו. תודה
פני לפורום ביטוח לאומי
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שכר ביחס להיקף משרה
אי העלאת שכר נחשבת להרעת תנאים?
ככל שתקבלי לפחות את שכר המינימום לחודש/לשעה, ואם אין חוק/הסכם שמחייב את המעסיק להעלות את שכרך, הוא לא מחוייב ולא מדובר בהרעת תנאים.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תשלום עבור ערבי חג וחג
אני עובדת כסייעת בגן פרטי מנהלת הגן בחרה שהגן יהיה סגור בערב חג ראש השנה וערב יום כיפור ערב חג סוכות ראשון ויום אחד בחול המועד סוכות. לטענתה היא לא צריכה לשלם לנו עבור ימים אלה וללא ידיעתנו היא תוריד לנו את הימים הללו מימי החופשה. האם זה אפשרי על פי חוק. תודה
אני זכאית לתשלום עבור ערב חג?
ככל שיש לך ימי חופשה צבורים, אכן, המעסיקה יכולה להוריד את הימים מתוך ימי החופשה.
במידה ואין לך ימי חופשה צבורים, עליה לשלם עבור הימים הללו.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שכר גלובלי
בטח כבר שאלו זאת בפורום, אז מראש אני מתנצלת.
אני עובדת במקום עבודה ומקבל שכר גלובלי של 5,000 ש"ח. אני עובדת יותר ממשרה מלאה (משהו כמו 9 שעות ביום ואף יותר).
בחודש שעבר כמו שידוע לכולנו היו חגים. המעביד לא מעוניין לשלם לי את ימי החג שהיו. כלומר הוא בטענתו אומר לא הגעת לעבודה? לא תקבלי שכר! אמרתי לו כיצד יכולתי להגיע לעבודה ביום כיפור? או בראש השנה? בחול המועד סוכות אני עוד מבינה, אבל בחגים עצמם?!
ההזוי הוא שדיברתי עם הנהלת החשבונות והם תומכים בטענה שלו! זה לא חוקי!! האם אני צודקת?
אני חייבת לציין שאין לי וותק במקום העבודה, התחלתי לפני חודשיים.
לכל עזרה מצדכם אודה מאוד!
האם אני יכולה לתבוע את ההפרש? ואם תוכלו להפנות אותי גם לחוק ולסעיפים הרלוונטיים, תודה.
אני זכאית לתשלום דמי חג כעובדת בשכר גלובאלי?
אם שכר גלובאלי, משמעותו שכר חודשי קבוע, שכרך לא צריך היה להיפגע מהעובדה שחלו חגים.
אם את משתכרת שכר שעתי, אינך זכאית לתשלום דמי חג מאחר ולא השלמת שלושה חודשי עבודה.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
אשמח לסיוע
פוטרתי ממקום עבודה לאחר 8 חודשים. למיטב זכרוני, הוחתמתי כעובד חודשי וכך הדבר הופיע בתלוש השכר (עובד חודשי).
מבלי ששמתי לב , בחודשיים האחרונים, שינו לי הסטטוס בתלוש השכר מחודשי לשעתי (מבלי ייידיעתי או הסכמתי). אין ברשותי את הסכם העבודה (ביקשתי מס' פעמים העתקו ולא נענתי).
החברה מתכוונת לשלם לי 8 ימי הודעה מוקדמת) כשעתי) במקום 11 המגיעים לי ( כ 11). וטוענים כי אני עבד שעתי.
הם לא שולחים כאמור את הזכם העבודה, האם תלושי השער (יש ברשותי 6) המפרטים כי אני בשכר חודשי, אמורים להספיק בעילת תביעה?
דבר נוסף: לא קיבלתי מכתב סיום עבודה למרות שחלפו 25 יום ממועד סיום עבודתי, פניתי גם לגבי זה,ולא נענתי (מדיניות החברה היא לעשות דווקא לצערי). האם גם כאן, חל חוק הודעה מוקדמת (מסירת מכתב עד 14 יום ממועד הסיום) ואני יכול להוסיף תביעת פיצויים. אגב,הובהר הדבר לנציגת החברה. האם יש במקרים אלה, ממש בכדי לעמוד על זכויותי?
התנהלות החברה מבישה . תודה וסליחה על אורך המכתב.
נכתב בכאב.
יש לי עילה לתביעה?
על פניו נראה כי יש לך עילת תביעה.
לגבי הכדאיות - זו שאלה שרק אתה יכול לענות עליה.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
נכות זמנית לעובד
עובד שנמצא בחופשת מחלה הביא אישור מרופא תעסוקתי שאינו כשיר לעבוד בעבודתו. שהציעו לו לחזור לתפקיד אחר בהתאם לאישור מהרופא התעסוקתי הוא הציג אישור על זכאות לנכות כללית עם אי כושר זמני של 100% וטען שאינו יכול לעבוד עקב מצבו הבריאותי.
האם האישור מביטוח לאומי גובר על הרופא תעסוקתי? או מצטרף אליו ? האם הוא זכאי לפיצויי פיטורים ? האם צריך לבקש ממנו מכתב התפטרות?
תודה רבה.
התפטרות עקב מצב בריאותי
רופא תעסוקתי הוא זה שקובע האם להטיל על עובד מגבלות בעבודה בשל מצבו הרפואי. על המעסיק לפעול בהתאם לאישור הרופא התעסוקתי, היינו - להציע לעבוד עבודה חלופית או לפטרו ככל שאין עבודה אחרת.
יחד עם זאת, העובד יכול להתפטר בשל מצבו הרפואי על בסיס תחושתו הסובייקטיבית ועל פי ממצאים רפואיים.
ככל שהוא אכן מתפטר, הוא צריך כמובן לתת מכתב פיטורים והוא יהיה זכאי לפיצויים.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
התנהלות שאינה תקינה בעבודת נוער.
ביתי בת 17.5 (18 עוד כחודש), ומועסקת כמלצרית באולם אירועים מאז חודש אפריל. מאז שאחת המלצריות באותו אולם הפכה לבת-זוגו של הרב המלצרים (בחור כבן 22 שאחראי על שיבץ המלצרים ועל עבודתם), היא (וכנראה שיתר המלצריות) מופלות לרעה (למשל אינן משובצות לשולחן האבירים, מקבלות עבודות של פינוי וכד'), עד למצב בו היה ויכוח בין ביתי לבין חברתו (כשזו העירה לביתי על שישבה לרגע בסוף המשמרת, ביום בו אפילו לא קיבלה ארוחה או הפסקה). מיד לאחר מריבתן, יצאה חברתו נסערת, והוא אחריה. לאחר שחזרו, הוציא את ביתי מקבוצת הוואטסאפ של משמרת מסוימת שכבר קיבלה (כלומר, ביטל לה יום עבודה). השבוע נרשמה ביתי לכל המשמרות שהוצעו, ולא שובצה אף לאחת מהן. כלומר: ישנה כאן התנכלות ברורה בשל מערכת יחסים שמתנהלת במסגרת העבודה. אודה לעצתכן. (נכון לעכשיו, כאמור, אינה משובצת עוד לעבודה).
תודה ויום נעים, אפרת.
מה עושים כשהאחראי מתנכל לעובדת?
ככל שההתנכלות נמשכת לאורך תקופה ואינה חד פעמית, נראה שמדובר במצב שלא ניתן לדרוש מבתך שתמשיך לעבוד שם.
הסעד היחיד שניתן במקרה זה הוא להתפטר בדין מפוטר, כלומר, להתפטר ולקבל את פיצויי הפיטורים.
ככל שבתך לא השלימה שנת עבודה היא לא תהיה זכאית לפיצויים.
במקרה שהיא רוצה להמשיך לעבוד שם - מציעה לדבר עם האחראי ולנסות ללבן את הדברים.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תביעת עובדת לפיצויים
סבתי נפטרה. הייתה לה מטפלת כ - 6. לפני שבוע קיבלנו בדואר תביעה של העובדת שפוטרה ללא פיצויים והיא תובעת את אבי ואחיו להיפרע מהעיזבון. שאלתי: אבי לא ירש כלום כי לסבתי לא היו נכסים, יתרה מכך לא הייתה צוואה (ככל הידוע לנו ...) ולא הוגשה בקשה לצו ירושה.
1. מה עושים ?
2. כיצד בפועל מוכיחים שאבי לא ירש כלום ?
תביעת פיצויים נגד עיזבון
אם הוגשה תביעה, צריך להגיש כתב הגנה.
הסוגיה דורשת ייעוץ פרטני שלא ניתן לתת באמצעות הפורום.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
לא רשום שעות עבודה בתלוש שכר למלצריות.
אני אחראי משמרת במועדון שבו המלצריות מקבלות השלמת שכר מטיפים ל 37 לשעה.
זאת אומרת שאם לדוגמה מלצרית עבדה שעה אחת וקיבלה 20 שקל טיפ, הטיפ עובר להנהלה שסופרת את הטיפ מדווחת עליו משלמת עליו מיסים וכ"ו ומשלימה את החוסר (17 שקל). ברגע שמלצרית מקבלת מעל 37 שקל טיפ היתרה נשארת אצלה בנוסף ל 37.
עכשיו למשל מלצרית תעבוד 10 שעות תקבל 200 שקל טיפ
ההשלמה תהיה 170 ש"ח.
ובתלוש המלצריות רואות רק את ההשלמה ובכמות שעות רשום "שעה אחת"
בשעות עבודה היא תראה את הספרה 1 לפי תעריף של 170
סה"כ ברוטו 170 ש"ח (רק ההשלמות)
האם הדבר חוקי?
אני יודע שזה יכול ליצור המון בעיות מבחינה של ביטוח לאומי ודמי אבטלה וכדומה כי רואים תלושים נורא מצומצמים כאילו המלצרית לא עבדה בכלל... אין לה איך להוכיח את כמות השעות והשכר שלה...
כל מי ששאלתי בהנהלה הבכירה אמר שזה חוקי לחלוטין... אבל זה נראלי דפוק...
אשמח בבקשה לקבל את תשובתכם המנומקת בעניין.
רישום שעות עבודה בתלוש השכר
ניתן להוכיח את שעות העבודה על פי דו"ח נוכחות ו/או שעות שאת עורכת בעצמך.
את השכר ניתן להוכיח על פי חוזה העבודה.
אם זה יספיק לביטוח לאומי או לא אינני יודעת. שאלי בפורום ביטוח לאומי.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
בריונות במקום עבודה
האם לקראת השנה הבאה מתכונן איזשהו חוק או מהלך למניעת מקרים של בריונות במקום עבודה
מה ניתן לשעות כאשר הבוס מודע לבעיה אך לא נוקט בשום צעד?
בריוניות והתנכלות במקום העבודה
ראשית יש לבחון האם מדובר בבריונות מצג המעסיק או מצד עובד אחר. אבל טרם תפנה לערכאה משפטית בריוניות צריכה להיות מטופלת בחומרה. ולכן אני הייתי מציעה לך לתעד את המקרים עד כמה שניתן ולהתלונן נגד הבריון במשטרה. בד"רכ זה פותר את הבעיה.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיטורים בעקבות מחלה
פיטורים בעקבות מחלה
ראשית במצב הבריאותי שאת נמצאת בו כיום - אסור בתכלית האיסור להעסיק אותך בניגוד להמלצת הרופא תעסוקתי. ולכן במידה ואת אינך מקבלת את העבודה החלופית מסיבות הקשורות למצב בריאותך תוכלי להיות זכאית לפ"פ. וגרך אגב מדובר בהתפטרות בדין פיטורים עקב מצב בריאותי לקוי .
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
התפטרות לאחר לידה
התפטרות לאחר לידה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
אי תחרות
תניית אי תחרות
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מענק יובל
זכאות למענק יובל
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיצויים אחרי הרעה בתנאים
פיצויים לאחר הפסקת עבודה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
פיצויים אחרי הרעה בתנאים
מיותר, נא למחוק
ראה תשובתי לעיל
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
אחוז משרה
אחוזי משרה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!






