פורום דיני עבודה
פורום דיני עבודה הוקם כדי לתת מענה לכל פונה בתחום כה חשוב של זכויות עובד ועובדת. אל תהססו לשאול בנוגע לפיצויי פיטורין, הרעת תנאים, דמי חופשה והבראה ועוד. אנחנו כאן, לרשותכם.
תביעה נגד המעסיק
יש רכיבי תביעה שנהוג להוסיף?
כאשר מנסחים תביעה יש להתאים אותה לעובדות ולהפרות הספציפיות שנעשו.
אם נגרמה לך עוגמת נפש - תתבע (רק קח בחשבון שבתי הדין לא פוסקים סכומים גדולים, אם בכלל).
אין נהוג ולא נהוג אלא, כמו שציינתי, מדובר בהפרות ובעובדות המקרה הספציפי.
לרשותך בכל שאלה נוספת,
בברכה,
צילה ניהוז, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שמעון בן חמו 35/5, ירושלים
טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
בני התפטר תוך 3 חודשים מעבודתו כשליח פיצה
טיפ בצ'ק
התפטרות מהעבודה כשליח פיצה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
דיני עבודה
דיני עבודה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
דמי מחלה
המעסיק מקזז לה את יתרת השעות היומיות על פי ימי המחלה הצבורים לזכותה.
יש לי מס שאלות:
1. האם המעסיק רשאי לקזז עבור שישי שבת ימי מחלה מלאים או חלקיים בלבד כפי שעושה בשאר השבוע? המעסיק מעוניין להתחיל לחשב את שישי שבת כימי מחלה מלאים.
2. באם היו לעובדת במהלך חצי השנה כאמור, מספר ימים בהם שהתה במחלה למשך ימים שלמים ולא חלקיים- האם המעסיק רשאי לאפס לה כל פעם את ניצול ימי המחלה מחדש או שמא זה אמור להתפרש כרצף מחלה לעניין ניצול ימי המחלה?
תודה מראש על המענה
קיזוז ימי מחלה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
תשלום ימי שמירת הריון לאחר חופשת לידה
תשלום ימי מחלה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
האם מגיע לי פיצויים על עבודה של יומיים בחודש
אני מבקש לדעת האם מגיע לי פיצויים אם אני מתפטרת בעצמי.
אני עובדת במשק בית פעמיים בחודש 4 שעות באותם יומיים מזה 5 שנים.
תודה רבה מראש.
אלה
תשלום פ"פ במשק בית
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
גרירת ימי מחלה במעבר בין עובד קבלן לעובד חברה
הייתי עובד במשך שנתיים בחברה מסוימת, בתור עובד קבלן ולא בתור עובד חברה.
במשך התקופה הזאת נצברו לי המון ימי מחלה.החודש הזה עברתי להיום עובד חברה.
השאלה היא, כל ימי המחלה שהיו לי, צריכים לעבור איתי, נכון?
כלומר אני לא אמור להתחיל עכשיו מ-0 ימי מחלה, אלא להתחיל עם מספר ימי המחלה שהיו לי בתור עובד קבלן.
כי בסופו של דבר, נשארתי באותה חברה, סך הכל הפכתי מעובד קבלן לעובד חברה, אז אין סיבה שכל מה שצברתי יימחק.
צבירת וותק
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
דמי נסיעה
לטענת מעסיקי:
1. איני יכולה להוכיח כי אכן גרתי בצפון, מאחר שלא שיניתי את כתובתי בת.ז. (לאחר יום נישואיי עברתי לגור בצפון בדירתו של בעלי).
2. הואיל ויום בשבוע לפחות ישנתי במרכז, לא מגיע לי דמי נסיעה מוגדלים עבור אותם ימים ולפיכך יש לקזז מהסכום שמגיע לי כ 20% בגין כל אותם ימים שלא נסעתי לצפון (אני אכן ישנתי במרכז לפעמים, אולם אינני זוכרת אם כל שבוע ישנתי יום אחד או בכלל לא).
האם טענותיו של מעסיקי נכונות?
תודה
תשלום דמי נסיעות
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
בירור ביטוחים
הנני מדריך חדר כושר ומאמן אישי ובתור מאמן הוצעה לי עבודה באימונים אישיים לקבוצות קטנות והובהר לי שנושא הביטוח מכוסה על ידי אותה החברה (גדולה שעובדת עם גופים גדולים נוספים) וכך שאין לי מה לדאוג. נאמר לי על ידי אותו חברה שהביטוח הוא ביטוח צד ג ואחריות מקצועית שהחברה עושה וכך שמה שנותר לי זה רק להגיע לאימון ולבצע אותו עם ציוד משלי ומקום בחוץ. כמובן שעליי לפתוח עוסק פטור ולעבוד איתם בקבלות. האמנם.1. האם עליי לבטוח באותה חברה בעניין הצד הביטוחי ואין צורך לעשות ביטוח בעצמי?ואין חשש לפציעה של מתאמן וכך לתביעה עליי? האם אני מכוסה?2. הוצעה לי אפשרות לא לפתוח עסק (כמובן מדובר על עוסק פטור) ולעבוד דרך שכר אמנים . מה ההבדל ביניהם הרי זה גם לפתוח עסק?3. ישנה אפשרות נוספת לעבוד בשיתוף עם עוד חברה שמספקת ציוד ומבנה לאימון אך גם שם נאמר לי שהביטוח עליהם ושאין לי צורך לעשות ביטוח מאמנים. האם גם זה תקין ואני מכוסה?
אנא פנה לפורום המתאים
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מעסיק אחד – שתי משרות: ייעוץ לקראת פיטורים
אני עובד במקום עבודה אחד במשך 3 שנים. לאחר שנה וחצי התחלתי לעבוד במשרה נוספת (בעלת אופי שונה) אצל אותו מעסיק אך במיקום אחר ובתנאי העסקה שונים.
כרגע, יש כוונה לפטר אותי מהעבודה שאני עובד בה 3 שנים ואני מעוניין להבין האם מגיעים לי פיצויי פיטורים בגין הפיטורים ומה הן זכויותיי.
אשמח לעזרה.
פיטורים
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
התפטרות לצורך טחפול בילד
התפטרות לצורך טיפול בילד
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
חישוב שעות שבת
שאלתי שאלה אתמול, וענית לי ששעות מנוחה זה 36 שעות.
רציתי לשאול שאלה נוספת, אני עבדתי בבית קפה (דוכן יוגורט), והייתי עובד 6 ימים בשבוע.
הייתי עובד יום שישי 10:00-18:00 או 17:00-1:00 בלילה.
ולמחרת הייתי עובד בשבת מ14:00 בצוהריים עד 22:00.
נגיד השבת נכנסת ב17:00 ויוצאת ב18:00.
הבוס שלי היה משלם לי שכר רק על השעות שבת לפי כניסת שבת.
כלומר אם ההיתי עובד בשבת עד 22:00 הוא היה משלם לי בשבת 4 שעות שבת עד 18 ו4 שעות רגילות מ18-22.
רציתי לדעת אם החישוב הזה נכון או הייתי אמור לקבל את כל השעות כשעות שבת?
אני יודע שיש עסקים ששעות המנוחה/שבת זה רק 25 שעות ולא 36.
רציתי לדעת עם גלידרייה נחשב 36 או 25 שעות מנוחה.
תודה רבה מראש על העזרה, זה עוזר לי מאוד!
חישוב שעות שבת
על עבודה ביום שבת יש לשלפ 150% ואם העובד עובד שעות נוספות בימי שבת זה יהיה 175% או 200% בהתאמה. לא ידוע לי כי הגלדרייה נחשבת לעבודה חריגה שבה מתקצרת המנוחה השבועית ל- 25 שעות.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
חזרה לעבודה בגיל פנסיה
אני בת 66 וכבר זכאית לקצבת קשישים. אני עדיין עובדת.
אני מעוניינת להתפטר, לקבל את כספי הפיצויים וכו ולחזור לאותו מקום עבודה למשרה חלקית מאד (פעמיים בשבוע). כמובן באופן חוקי ומסודר.
הבנתי צורך בנתק ממקום העבודה.
האם יש צורך בנתק של חצי שנה גם בגיל הפרישה?
האם יש דרך חוקית לעקוף זאת? למשל חוזה בו אחתום כי אין לי כוונה לדרוש פיצויים פעמיים וכו.
תודה
חזרה לעבודה לאחר גיל פרישה
אין כל צורך בנתק....לא של חצי שנה ולא של פחות מכך.
במידה והינך מתפטרת בדין מפוטרת עקב הגיעך לגיל פנסיה את זכאית לפ"פ...ואם תחפצי לעבוד שם או במקום אחר שוב זה בסדר גמור.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
עישון במקום העבודה
הנני עובדת במקום עבודה די קטן, משרד עם אולי 8 עובדים סה"כ.
זהו עסק משפחתי והאבא והבן מנהלים את העסק.
העניין הוא שהבן מעשן במשרד וחונק אותי לכל אורך היום! ובגלל שהוא מעשן שאר העובדים במשרד מרשים לעצמם לעשן יחד איתו, גם כשהוא לא נמצא.
לא עזרו התחנונים שלי וכל פעם אומרים לי בסדר בסדר יוצאים לעשן בחוץ (ומשאירים את הדלת פתוחה כאשר כל העשן נכנס פנימה גם ככה) ואז שוב חוזרים לעשן במשרד!
השאלה שלי מה אני יכולה לעשות בנידון? האם יש משהו בחוק שאני יכולה לעשות כנגד התופעה הזאת? ובמיוחד לאור העובדה כי זה עסק משפחתי וזה הבעלים שמעשנים...!!
תודה רבה לעונים!
עישון במקום העבודה
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
בדיקת חופשות
האם מנהל או מנהל אישי יכול לבקש ממחלקת משאבי אנוש לבדוק כמה ימי חופשה וימי מחלה יש ברשותי ללא ידיעתי?
בדיקת חופשות
כן. בהחלט אני לא רואה מניעה לכך .
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
חישוב פיצויים- לפי סעיף 14?..
חישוב פיצויים
רצון המעסיק עכשיו לחשב לך פ"פ לפי סעיף 14 - הור נסיון מלהתחמק מתשלום פ"פ מלא.
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
הודעה מוקדמת וחופשה
חפיפה בין ימי הודעה מוקדמת לחופשה שנתית
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
סעיף 14 לחוק פיצויי פיטורין
מה קובע חוק פנסיה חובה לגבי הפרשי המעסיק?
מה ההבדל בין חוק פנסיה חובה לגבי סעיף 14 לחוק פיצויי פיטורין?
בתודה מראש
סעיף 14 לחוק פ"פ
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שאלה לגבי הפרשות לגמל במקרה של העלאת שכר
אני עובד במשרד ממשלתי דרך חברה חיצונית. המשרד נתן לי העלאת שכר, החברה נתנה לי רק חלק יחסי מהעלאה בטענה שכעת הם צריכים להפריש כסף לקופת הפנסיה והפיצויים על כל תקופת הוותק שלי בהתאם לשכר החדש.האם זה נכון והגיוני?הם אמרו שאם היה לי טופס 14 אז הם לא היו צריכים להפריש אחורה. אז ביקשתי עכשיו לחתום על סעיף הזה. הם אמרו שאין בעיה אבל עדיין הם צריכים להפריש אחורה.האם זה הגיוני?
ליאור שאלתך אינה מובנת אנא נסח אותה מחדש
בברכה,
עדי אורן פריאנטי, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
שדרות ירושלים 18, אשדוד.
טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מנהל בעייתי
האם זה חוקי?
מנהל בעייתי
על פניו לא אך אין באמירה של תתפטרי בכדי לעלות לסביבת עבודה עוינת. ככל ויש סביבת עבודה שניתן להוכיח שלא ניתן לצפות ממך לעבוד בה אז ניתן לאחר התראה למעסיק ואם הוא לא מתקן את הדברים להתפטר בדין מפוטר
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
מימוש ימי חופשה בעת יציאה לגמלאות
אני עובד במקום פרטי והגעתי לגיל פרישה. הודעתי למעביד 45 ימים לפניה הגעה לגיל פרישה ( למרות שהחוק מאפשר להודיע 30 ימים). להפתעתי הודיע לי מעסיקי כי החל ממחר עלי לממש את ימי החופשה שלי כ35 ימים על מנת לא לשלם בעבור אותם ימים בעת הפרישה.
א) האם יכול המעביד להוציא אותי לחופשה הרי לפי החוק יש צורך בהודעה של 14 יום מראש על כוונה להוציא לחופש
ב) האם בעת ההודעה על פרישה ובמידה והמעביד לא רוצה שיהיה במקום העבודה האם עליו לשלם לי ולא שהדבר יבוא על חשבוני ועל חשבון ימי החופשה השנתית שלי.
מימו שימי חופשה
מה שהמעסיק עושה אינו תקין לא ניתן לחפוף ימי חופשה עם ימי הודעה מוקדמת. ככל והמעסיק לא מעוניין שתעבוד בפועל במהלך ההודעה המוקדמת עליו לשלם לך תמורת הודעה מוקדמת
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שינוי תפקיד בעקבות תאונת עבודה.
שינוי בתפקיד בעקבות מצב רפואי
ככל ואופי משרתך משתנה בשל מצבך הרפואי אין מניעה שגם התנאים הנלווים ישתנו. הזכויות והפרמיות הן בהתאם לתפקיד ואם אתה לא מסוגל לבצע אותו הגיוני שלא תקבל תגמול בגינו. השינוי לא יפגע בקבלת הזכויות המגיעות לך במקרה של סיום יחסי עובד מעסיק אך מכל מקום מומלץ לבצע בדיקה פרטנית ומקיפה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שעות לילה בעבודת שמירה
שעות לילה
הכוונה בשבוע אחד מתוך שלושה שבועות היא בדיוק כפי שאתה מפרש אותה ולא ניתן להכריח אותך לעבוד מעבר. ככל ותוכל להראות היקף עבודה של שעות נוספות רבות וכעת ייפגע היקף זה ייתכן וניתן יהיה לטעון להרעת תנאים אבל יש לבחון זאת לעומק ומכל מקום עליך לתת למעסיק התראה בכתב טרם התפטרות בדין מפוטר על מנת לאפשר לו לתקן את ההפרה
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
יחסי עובד מעביד
אבי מהנדס בן 75, עד לפני שנה וחצי עצמאי בעל משרד. ע"פ הצעת
רו"ח החליט למכור את פעילות המשרד. בהסכם שנחתם בין הרוכש לאבי, סוכם שהפעילות
תעבור למשרדיו של הרוכש - הבעלים, אבי ימשיך לעבוד במשרדיו של הרוכש כמנכ"ל בחברה
החדשה. סוכם על שכר חודשי שישולם כנגד מתן חשבונית, שעות עבודה בהן אבי יהיה נוכח
במשרד, ושהוא ישא באחריות המקצועית לפעילות
המשרד. לציין שאבי השתמש בכלים של החברה החדשה. תפקידו היה לאשר תוכניות בחתימתו
מתוקף הסמכתו המקצועית. אחד הסעיפים בהסכם
היה שלא יחולו יחסי עובד מעביד בין הצדדים. לציין שאבי לא נעזר בעו"ד וחתם על
ההסכם מבלי שיבדק. עוד לציין כי אבי עבד רק בחברה זו. בגלל היותו איש לא בריא היה
מאושפז אבי בבי"ח מספר פעמים ולא יכול היה להיות נוכח במשרד בשעות כפי שניקבע
בהסכם, ואולם לדבריו העבודה כלל לא ניפגעה. הוא גם לא ראה סיבה כמנכל לשבת במשרד
בכל מעש כשאין בו צורך. יצויין כי בניגוד לעובדים האחרים הוא לא היה מחוייב בהחתמת
שעון נוכחות ולא נערך בחברה כל רישום שעות. ולפני כחודש קרא לו הבעלים ואמר לו
שאין צורך שיגיע יותר, הוא תרץ זאת בנוכחותו של אבי. אבי טוען שהסיבה האמיתית
שהבעלים התאכזב שלא נכנסו עבודות חדשות עליהן בנה בגלל שמו של אבי. לציין שהבעלים גם
הפר את ההסכם ושילם לו תמיד פחות והרבה פחות מהמסוכם בינהם.
האם ניתן לטעון כאן ליחסי עובד מעביד למרות הסעיף הפוסל זאת בהסכם ולפיטורין שלא כדין ? האם אבי יכול
לדרוש פיצויי פיטרין על שנה וחצי של עבודה, הפרשי שכר שלא שולמו, ודמי הודעה
מוקדמת ?
יחסי עובד מעביד
ייתכן וניתן לטעון שיש יחסי עובד מעביד אך לפני שעושים זאת יש לבחון לעומק ולרבות לבחון את הסיכונים והמשמעויות באם ייקבע שאכן חלים יחסי עובד מעביד ואם יידרש קיזוז כלשהו ומה התנאים הרשומים בחוזה וכיו"ב ולכן יש לבצע בדיקה מקיפה על מנת ליעץ בנושא.
כן יש לבחון את החוזה ואופן סיום היחסים מכוחו ומה הוא קובע על מנת לענות.
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
שעות שבת
אני עובד לפי שעות, והייתי שמח לדעת מה החוק אומר לגבי שבת?
אני יודע המעסיק שלי משלם 150% מכניסת השבת עד היציאת שבת.
ראיתי שיש איזה חוק על 36 שעות מנוחה, הייתי שמח לדעת יותר איך החוק עובד.
תודה
שעות שבת
בברכה,
לילך אקרמן, עו"ד
מנהלת פורום דיני עבודה
העמק 52, כפר יונה
טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!






