האם אני חשופה לתביעה או צו הריסה על דירת גג עם חריגות בניה?

|

דירת גג עם חריגות בניה

דנה 03/03/10
קניתי לפני שנה דירת גג עליה נבנה לפני למעלה מ- 15 שנה חדר ללא היתר בניה. התניתי את קיום החוזה בכך שהמוכר יסדיר חובותיו מול העיריה, ואכן הוצגו לי אישורים על תשלום היטל השבחה (בסך עשרות אלפי שקלים) . ככל הנראה ביקר פקח מטעם העירייה בדירה ומאז הנני משלמת ארנונה גבוהה יותר על הדירה. האם אני חשופה לתביעה כלשהי מטעם העיריה או לצו הריסה ?

דירת גג עם חריגות בניה

עו"ד זהר ארד מנהל 04/03/10
זה ששולם היטל השבחה אינו אומר ש"השרץ" הוכשר. בניה בלתי חוקית יש להכשיר על ידי קבלת היתר בניה. עליך לבדוק מה בדיוק הסדיר המוכר, שכן בהעדר היתר את אכן חשופה לדרישות/תביעות מהעיריה.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן