האם יש פטור ממס שבח כשמוכרים דירות חדשות לאחר פינוי בינוי?

אם אמכור 3 דירות שקיבלת בפינוי בינוי אז יש לי פטור ממס שבח ?

ליפז 16/05/26
לא הבנתי את ההטבות של מס שבח בפינוי בינוי. אם יש לי 3 דירות (לצורך המחשה) בבניין שעושים בו פינוי בינוי, אז אחרי שיהרסו את הבניין וייבנו בניין חדש ואקבל 3 דירות חדשות במקומן, אז כאשר אמכור את שלושת הדירות אז יש לי פטור ממס שבח ? זו המשמעות ?
כלומר, אם אמכור 3 דירות שקיבלת בפינוי בינוי אז יש לי פטור ממס שבח ?

האם יש פטור ממס שבח כשמוכרים דירות חדשות לאחר פינוי בינוי?

עו"ד לילך עתני מנהלת 20/05/26

שלום ליפז,

 

התשובה לשאלתך היא שלילית.

הטבת מס שבח בפינוי בינוי מתיחסת למכירת הזכויות ליזם/קבלן הפרוייקט וקבלת דירה חדשה במקום הדירה הישנה.

בעת מכירת הדירות יחולו כללי הפטור הרגילים.

מנהלת פורום נדל"ן

דרך מנחם בגין 150, תל אביב

03-6091011

Lothnay@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן