האם דייר שהתנתק מהסקה מרכזית חייב לשלם עבור המערכת?

|

ניתוק מהסקה מרכזית

אילן 19/01/10
אחד מהדיירים התנתק ממערכת ההסקה המרכזית
האם הוא יצטרך לשלם תשלום חודשי מסוים עבור המערכת למרות שהתנתק ? אם כן כיצד ניתן למדודלכמת תשלום כזה ?
תודהמראש

התנתקות ממערכת הסקה מרכזית

עו"ד זהר ארד מנהל 20/01/10
על פי חוק המקרקעין (סעיף 59ב.), התנתקות של דייר ממערכת הסקה מרכזית אינה פוטרת אותו מהחובה לשאת בהוצאות הדרושות להחזקתה התקינה.
לגבי כימות גובה התשלום יהיה עליכם לפנות לרואה חשבון/כלכלן.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן