כיצד יש לדווח על דמי אבטלה בטופס 135 להחזר מס?

|

טופס 135

דן 07/04/21
שלום ,
רציתי לדעת כאשר מגישים בקשה להחזר מס = טופס 135 האם בסעיף 194 יש להכניס 

הסכומים של דמי אבטלה שהתקבלו מביטוח לאומי ? אם כן , למה צריך להכניס סכום בברוטו שממנו תחשב רשות המיסים את המס שצריך לרדת מהסכום בברוטו של דמי אבטלה ?
הרי ראיתי שניכו לי מס הכנסה כאשר שולמו לי דמי אבטלה .
האם נלקח מס הכנסה פעמיים ? לא מובן לי ...
בנוסף בהכנסות מיגיעה אישית- לא מובן לי מה זה השורה : בטל"א כשכיר ר' ? מה זה הסעיף הזה והאות ר' היא קיצור של איזו מילה ? 
תודה , 


דן 




הכנסות מביטוח לאומי שחייבות במס הכנסה

עו"ד משה גבע מנהל 16/04/21

את המס שניכה לך ביטוח לאומי אתה מצרף לניכויים במקור משכר (בשדה 042) כך שאין כפילות. 

לגבי השאלה השניה, לא מובן למה התכוונת בדו"ח. 


הארבעה 28, תל אביב

050-3915550

office@gevalaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן