פנה לפורום ביטוח לאומי

|

זכאות לדמי אבטלה

אריק 07/06/12
שלום רב,

ב- 15.12.2008 פוטרתי מהעבודה והתחלתי לקבל דמי אבטלה. קיבלתי
דמי אבטלה עד 31.07.2009 . מה 15.12.2008 עד 01.07.2011 לא עבדתי בכלל
וב-01.07.2001 התחלתי לעבוד בשכר גלובלי עם מכסה של  9 שעות עבודה ליום עבודה.

ישנה
תקופה מינימלית ושעות עבודה מינימליות לזכאות לדמי אבטלה.

מהי
התקופה המינימלית ומהן השעות המינימליות לזכאות ?

אם
ובמידה אפוטר אז ממתי אהיה זכאי לדמי אבטלה?

בתודה

אריק

פנה לפורום ביטוח לאומי

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 07/06/12

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן