האם אני צריך להודיע לדיירים על פינוי הבית לפני תום החוזה?

|

שאלה

אבי 16/01/10
האם אני צריך להודיע לדיירים ששוכרים ממני בית 3 חודשים לפני תום החוזה כי עליהם לפנות את הבית למרות שהוחזה שלהם נגמר בסוף התקופה

תום שכירות

|עו"ד עזרא שרון 17/01/10
אם החוזה מסתיים, כעקרון אין צורך בהודעה נוספת.
יש לעיין בחוזה השכירות שלך כדי לבחון האם אין הוראה אחרת.

בברכה,
שרון עזרא, עו"ד
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן