תנסה לפנות לפורום תעבורה

|

רשיון נהיגה

אלה 01/11/11
לא חידשתי רשיון שנתיים (לא שמתי לב שהוא לא בתוקף) פניתי למשרד הרישוי לחדש. נמסר לי שיש לי הגבלה מהוצל"פ. הפקידה אמרה לי שיש לי זמן עד 11/11 להסרת ההגבלה לחידוש אחרת אני יצתרך לעבור מבחן. פניתי להוצל"פ וקיבלתי ביטול הגבלה . עכשיו אומרים לי שאינו בתוקף כי עברו שנתיים. מה אני עושה שפקידה 1 אמרה שיש לי זמן ופקידה אחרת שהזמן עבר?

תנסה לפנות לפורום תעבורה

עו"ד יוסף ויצמן מנהל 02/11/11

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן