האם מותר למשכיר לנתק חשמל ומים לשוכר שלא מפנה את הדירה?

|

פינוי משכיר -ניתוק חשמל ומים

אבי 19/12/10
רציתי לדעת-האם כאשר ישנה סיטואציה בה הסתיים חוזה שכירות בתום שנה , והשוכר עדיין נמצא בדירה(אומנם לא הגענו למצב בו הוא סירב להתפנות אך נראה שזה בכיוון הזה ) האם ישנו איסור בחוק למשכיר (הבעלים של הדירה ) לנתק את החשמל -כמובן בהליך תקין ע"י חברת חשמל ואת המים? ע"פ חב' חשמל-כאשר מגיעים עם החוזה ותעודה מזהה של בעל הדירה -ניתן לבצע את זה -השאלה היא האם ישנו איסור בחוק שאוסר עליי ? (כמו שיש איסור לפנות שוכר מהדירה)תודה

פינוי מושכר

עו"ד ויצמן יוסף 19/12/10
פינוי מושכר מתבצע אר ורק ע"י פס"ד מבית משפט השלום בהליך מהיר (ת.א.ח) והמשך ביצועו ע"י הוצל"פ בתביעה לביצוע פס"ד .
אסור!! ע"פ החוק לנתק חשמל או לבצע כל פעולה אקטיבית לשם פינוי המושכר בכח.
ודאי שפניה לחברת חשמל תענה בסירוב.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן