תביעה בגין האשמה בגניבה
שלום רב,
ביקרתי בסניף סופר פארם בשעות הצהריים.
בחרתי כמה מוצרים שאחד מהם היה קרם שיזוף לנקסטר,
המשכתי להסתובב בסניף וברגע שניגשתי לקופה התחרטתי
לרכוש מוצר של לנקסטר ושמתי אותו בקופה. אחת מהדיילות
ביקשה ממני להחזיר אותו אליה כי באותו רגע היא אספה עד כמה
מוצרים שכנירה לקוחות לא קנו. אחרי שמסרתי אליה את המוצר
והייתי באמצע תשלום ניגשה אליי עובדת אחרת ושאלה אותי למה לא
קניתי את המוצר ולמה הסתובבתי כל כך הרבה זמן בסניף. בנוסף
טענה שזה מאוד חשוד (עם רמז לגניבה) שאני לא קניתי את המוצר.
זה נאמר מול כל הלקוחות שהיו באותו רגע ליד הקופה. לאחר ששילמתי
עבור המוצרים ניגשתי אליה ע"מ לברר למה היא התכוונה. היא ענתה לי
ממש בזלזול ואי נעימות.
מה אפשר לעשות במקרה כזה? האם אפשר להגיש נגדה תלונה עבור עוגמת נפש?
תודה מראש
במידה והאשימו אותך בגניבה ואדם אחד שמע זאת, עשויה לעמוד לך עילת תביעה בגין לשון הרע.
עלייך לנסות ולמצוא עד אחד לפחות ששמע את הדברים.
במידה ולא הכפישו את שמך, תהיה לך בעיה לתבוע רק בגין הזלזול, אבל תוכלי לפנות במכתבי תלונה על אותה עובדת לרשת הסופר פארם וגם לרשות להגנת הצרכן.