האם יש לשלם פיצויים של 6% או 8.33% לעובדת סיעודית שהתפטרה?

|

תשלום פיצויים לעובדת סיעודית זרה שהתפטרה

אמיר 26/11/24
מעסיק עובדת סיעודית זרה שלאחר 3 שנות עבודה, החליטה לעזוב את הארץ ולעבור לאירלנד. נתנה מכתב פיטורין בהודעה של חודש מראש. השאלה:
האם לגבי חלק הפיצויים צריך לשלם 6% או 8.33%. האם משכר של 5880 שקל שהוא שכר הבסיס או מהשכר הכולל ששולם לה שכולל גם 4/5 שבתות שהיא עבדה בעל חודש?

הפרשה לפיצויים משכר בסיס או מעבודה בשבת

עו"ד אברהם סרוסי מנהל 04/12/24

אני מניח שאתה מתכוון שהיא נתנה מכתב התפטרות. ההפרשה לפיצויים היא 6% ובמידה שיש זכאות לפיצויים מלאים צריך להשלים ל-8.33%. במקרה שתיארת, נראה שאין זכאות לפיצויים מלאים. ההפרשה היא מתוך שכר הבסיס, לא כולל השבתות ולא כולל שעות נוספות.

בהצלחה.

מנהל פורום דיני עבודה

המסגר 35, תל אביב

03-735-8855

avi@sarusi-law.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן