תיקון סוללה בטלפון נייד
ובאחד המכשירים הבטריה היתה נגמרת מהר מהרגיל בדקתי עם העוזר של סמסונג ואכן, הראה לי שהסוללה חלשה,הייתי בפלאפון, פעם אחת אמרו שאין במלאי, חזרתי פעם אחרת, אמרו לי לחכות 3 שעות ולחזור, שבאתי, אמרו לי שתקנו, חזרתי הבית ושוב ראיתי שהסוללה לא עובדת כמו שצריך, בדקתי בעוזר של סמסונג, ולתדהמתי, אותו תשובה כמו מקודם סוללה חלשה.
פניתי לפלאפון, והם מצידם, אמרו שלא מעניין אותם, מה שמצויין לי על הטלפון, מה שקובע זה הדף שלהם, ששם רשום שהם תיקנו, וזהו.
מה דעתכם על העניין, בדעתי להגיש תביעה על רמאות, כי הם מתנהגים, בצורה שיותר גרועה מבנק גובים כספים בלי סוף, ושמגיעים עם מכשיר לתיקון, אז זה הם רוצים לתקן ואת זה לא בא להם, יש לציין שזה מכשיר שהחברה לא משווקת אמנם מכשיר פרמיום, אבל עברו 5 שנים ויותר מאז יצא לשוק..
ככול והתיקון לא בוצע מדובר בכישלון תמורה והפרת הסכם ויש עילת תביעה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!