עגמת נפש בגין אספקת מוצר לא תקין
קניתי מזרון בהתחלה היה קטן המידות החליפו לגודל שצריך כל פעם תוספת של 250שקל הובלה פעם אחרונה שהביאו את המזרן הקפיצים בולטים ובאמצע חיברו כנראה הלחימו כמו ברזל מרובע ענקי בהתחלה לא ייחסתי חשיבות גם בגלל המלחמה לא היה לי זמן להתעסק עם זה מזרן ששווה 550שקל עלה לי כבר קרוב ל900שקל בגלל ההובלות שמלווה לכך ,עבר כמה חודשים ואין לי מושג אם יש לזה אחריות בערך10חודשים מאז נתחיל להיות לי כאבים בגב ביריכיים וכתוצאה מזה גם המרפק היד וצריך לישון בזווית מסוימת שהגוף לא ישן על הברזל הזה שהלחימו באמצע המזרן לא מובן למה המלחמה דווקא באמצע הלחימו את זה כאילו בכוונה ממש עוגמת נפש וכל פעם שצריך להחזיר מזרן בגלל גודל או כל דבר זה תוספת של הובלה 250שקל אני רוצה לתבוע את אייס קנה ובנה על עוגמת נפש שסיפקו לי בתקופת מלחמה מזרן עם פגם רציני שפגע בשינה שלי ובחלקים בגוף שלי ,שצריך בגלל זה לישון רק בצורה מסויימת על עוגמת נפש אני רוצה להבין אם אפשר לתבוע אותם על עוגמת נפש וכמה זה יצא בכסף ושיספקו לי מזרן חדש לא יתכן שעבדו עלי והביאו מזרן פגום לחלוטין שגרם לי לנדודי שינה וכאבים ביד ובגב
שלום רב,
ראשית, השאלה מתאימה יותר לפורום תביעות קטנות באתר ואני מציע שתעלה את השאלה גם שם.
מעבר לכך, ככל ואכן המזרון לא עומד בתנאים בסיסיים / במה שהובטח לך, אז ניתן להגיש תביעה. יחד עם זאת בדרך כלל הסכומים שנפסקים בגין עגמת נפש שקשורה לנושאי צרכנות היא לא גבוהה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!