טעות שנעשתה על ידי רשת אופטיקה
שלום.
רכשתי לילד שלי באופטיקה מסויימת משקפיי ראיה עם מסגרת אופנה ( בסכום גבוה).
האופטיקה עשו טעות במידה העדשה, הילד חזר לבית עם כאבי ראש עזים סחרחורות הקאות כתוצאה מזה.
הייתי אצל הרופאת עיניים אכן בדקה במכשיר שזה לא המידה של הילד.
האופטיקה לא מודים בטעות אבל אומרים יבואו לקראתי לעדשה מדויקת חדשה.
רופאת העיניים שלנו המליצה לא לרכוש מהם יותר.
ביקשתי ממנהל החנות שיתחשב בי ויזכה אותי עבור המסגרת שהיא בעצם שייחסת למשקף אופנה ולא משקף ראיה, ואת העדשה אני יספוג לא צריך זיכוי.
בהתחלה אמר אני יחשוב עד יום ראשון יחזיר תשובה, אחרי כמה זמן אמר שלא יחזיר שום כסף על המסגרת.
ועוד הוסיף לבעלי שאני גזענית ואני צריכה להתנצל . כאשר בעצם התנהגתי בסבלנות לא הרמתי אפילו את הקול, סך הכל אמרתי שמאוד התאכזבתי ואני מרגישה אשמה שהילד שלי היה יום שלם אם המשקפיים האלה וחזר אם תופעות לוואי כאלה. מנהל האופטיקה דיבר כאלה שטויות, לא הפסיק להאשים אותי ואת הרופאה בטעות( כאשר לא היתה שום טעות במרשם והטעות שלהם) המציא המון סיבות להפיל עליי את האשמה, השפיל אותי לא הפסיק להגיד לי תסתכלי עלי כשאני מדבר איתך אני עם תואר שני, את לא יודעת אם מי את מדבר אם מישהו שיש לו תואר שני.
יצאתי מאוד פגועה, החזר כספי לא מוכנים לתת לי.
מה עושים במיקרה הזה?
שלום
אם העסק עשה טעות, בוודאי שיש לך עילת תביעה להשבת הכסף ששילמת. לגבי לשון הרע - צריך לבחון. ייתכן וגם כאן יש עילה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!