את מי צריך לתבוע?
שלום רב,
ביצעתי הזמנה של רכב מיורופקאר ישראל שהנציגה שלהם בארץ היא אלדן. את הרכב אספתי בשדה התעופה של מילאנו באיטליה והחזרתי אותו ביורופקאר פירנצה באיטליה.
כאשר אספתי את הרכב הנציגה מסרה לי מפתח לא נכון של רכב שלא היה שלי. עד שהגענו לרכב ראינו שהנציגה עשתה טעות חזרתי אליה שוב המתנתי בתור ואז היא נתנה לי את המפתח הנכון.
כאשר החזרתי את הרכב בפירנצה המתנתי לנציג שיתפנה מעל חצי שעה היה נציג אחד. כאשר מסרתי לו את המפתח הוא אמר לי שאיחרתי ביותר משעה ולכן הם מחייבים אותי על יום שלם. הסברתי לו כי המתנתי לו שיתפנה יותר מחצי שעה אז הוא תיקן ידני על החשבונית ואמר לי שאפנה לשירות לקוחות והם יזכו אותי. כאשר הגעתי לארץ שלחתי מייל ליורופקאר איטליה והם ענו לי שבגלל שאיחרתי ביותר משעה אני לא זכאי לזיכוי ומאז כל מייל שאני שולח אליהם לא נענה. גם קיבלתי את הרכב באיחור של שעה וגם החזרתי את הרכב חצי שעה יותר מוקדם ממה שרשום. לכן לא איחרתי בהחזרת הרכב…
שאלתי היא האם אני יכול לתבוע את יורופקאר ישראל (אלדן) או שעליי לתבוע את יורופקאר איטליה אשר גנבה לי כסף מכרטיס האשראי?
תודה רבה,
שרון
שלום רב,
השאלה היא מול מי חתמת על חוזה ההזמנה?
אם חתמת מול אלדן ניתן לתבוע את אלדן, אם חתמת מול יופקאר איטליה אז עליך לתבוע אותם.
בשורות טובות
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!