האם אני זכאי לפיצויים אם אני מתפטר אחרי 8 שנים בעבודה?

|

פיצויים לעובד מתפטר

מוטי 09/08/22
שלום 
אני בן 61 ועובד במקום עבודתי כ 8 שנים 
בתלוש השכר יש קרן והפרשה לפיצויים שאלתי היא האם אני זכאי לקבל פיצויים ? גם אם אני מתפטר ?
תודה ויום נעים








התפטרות

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 28/08/22

בוקר אור 

לא להתפטר לפני בירור. 

1. האם תה חתום על סעיף 14 לחוק פ"פ. 

באם מופרשים לך 8.3% לפ"פ. 

ככל שלאו - תה זכאי לפ"פ חלקיים וחבל . יש לבדוק מהי הסיבה להתפטרות - יכול ואתה זכאי ל התפטר בדי מפוטר. 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן