האם המעביד חייב להוציא תלושי שכר בתקופת תאונת עבודה?

תלוש שכר בתקופת ת"ע

יגאל 04/07/22
אני עובד שכיר מעל שנתיים , הייתי בת""ע  3 חודשים ושולם על ידי ביטוח לאומי, המעביד  בתקופת  ת"ע לא הוצי תלוש שכר בטענה שלא היו יחסי עובד מעביד 3 חודשים. (יש לציין שחזרתי לעבוד כרגיל לאחר ה-3 חודשים )   האם המעביד חייב לתת תלושי שכר ?

תאונת עבודה

עו"ד נטלי אבני מנהלת 05/07/22

במהלך תקופת תאונת העבודה שולם לך שכר על ידי ביטוח לאומי.

המעסיק לא מוציא תלושים על תקופה זו.

מנהלת פורום דיני עבודה

הכרמל 1, אור עקיבא

052-343-9599

Nataly@avni-lawoffice.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן