האם ביקורת צרכנית יכולה להוות לשון הרע?
ברצוני לפרסם פוסט בפייס בקשר לחברה מסוימת באינטרנט שמציגה את עצמה כחברה ישראלית שמיבאת בגדים מפריז וכותבת שניתן להחזיר מוצרים תוך שבועיים. הזמנתי חולצה וקיבלתי סמרטוט שלא הזמנתי ,מחברה סינית במחיר מפולפל ,כאשר בעלי אקספרס המחיר רבע ממה שגבו.
ביקשתי להחזירה ולקבל החזר כספי והם מטרטרים אותי ולא נותנים את כתובתם למשלוח החולצה חזרה. לצלם והם יבדקו ויחזירו לי תשובה תוך 3 ימים.וכו. באם לא יחזירו את התשלום אפנה לרשות להגנת הצרכן בנושא. יש כאן הונאה ברורה וגם לא שלחו חשבונית רק קבלה!
כמו כן ראיתי עכשו שהיו להם המון תביעות קטנות ואפילו תביעה ייצוגית והחברה ממשיכה לפעול ולהונות את הצרכנים.
האם פוסט כזה יכול לעשות לי בעיות ..לשון הרע וכו'מה גם שלא מתכוונת כרגע לכתוב את שם החברה עד שהענין יתברר השבוע.
מתכוונת להזהיר את החברים ובלי לנקוב בשם החברה כרגע.
רחל שלום,
ביקורת צרכנית הינה דבר חשוב. יש לשים לב כי צריך להיצמד לעובדות ולא לפרשנויות ולהמעיט בתיאורים ובמסקנות.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!