ביטול עסקה עקב מקרר פגום
לפני כשנה רכשתי מקרר, המקרר תוקן שלוש פעמים בשלושה חודשים ראשונים, ביקשתי לבטל את העסקה ולאחר דין ודברים הוסכם על החלפת המקרר לחדש.
המקרר החדש במהלך 10 חודשים נקרא לטכנאי כ 10 פעמים על תקלות שונות שחזרו ונשנו, ואף "בעיות" שלא נפתרו מעולם כמו פתיחת מגירת מקפיא שנתקעת כ 50% בפתיחה או רעש בלתי סביר בכל שעות היממה. (היו לי מקררים לפני ומעולם לא היו רעשים חזקים כאלו).
עכשיו שיש תקלה חדשה הגיעו מים עד נפש, אני מעוניין לתבוע בבית המשפט לתביעות קטנות את ביטול העסקה והחזרת הכסף פחות 5% או כל חישוב ריאלי לשנת השימוש שלי במקרר, האם זה ריאלי או שאין לי שום בסיס לתביעה של ביטול העסקה לאחר זמן כה ממושך?
נשמע שבהחלט ישנה עילה טובה לביטול עסקה ולקבלת פיצויים.
האכסניה המתאימה היא תביעה קטנה.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!