האוטובוס לא הגיע
פיצוי לדוגמא
אלי לוי
26/06/26
אני מעוניין להגיש תביעה קטנה נגד אי שליחת אוטובוס תגבור בקו אחרון בלילה הדבר מחויב בנהלים בטלפון (מוקלט) הנציג אומר שאין אישור מהמשרד להוציא תגבור מטענות בשיחה וכן משיחה עם משרד התחבורה עלה כי א' אין צורך באישור ב' משרד התחבורה הפנה את העניין לחברה ובעצם נתן את האישור לחברה
השאלה האם ניתן לתבוע במקרה זה פיצוי לדוגמא
השאלה האם ניתן לתבוע במקרה זה פיצוי לדוגמא
האוטובוס לא הגיע
עו"ד ליאור חאיק
מנהל
26/06/26
שלום
אפשר להגיש תביעה על סמך הערכים המקובלים במקרים דומים. מכיוון שמדובר במקרה בודד סביר כי הפיצוי שייפסק, אם ייפסק, לא יהיה משמעותי.
האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי
