האם אני זכאי לדמי אבטלה לאחר פיטורין בסיום חל"ת קורונה?

|

פיטורין לאחר סיום תקופת חל"ת

עוזי 20/09/20
שלום רב. אני בן 65 עובד בחברה פרטית מעל 20 שנה, מבקש לדעת אם בעל הבית מוציא אותי לחל"ת עד לסוף תקופת חל"ת קורונה המוגדת ע"י השילטונות ( סוף יוני 2021 ) , ומתאריך זה הוא מפטר אותי האם אני זכאי להמשיך ולקבל דמי אבטלה המוגדרים בחוק למשך כ 175 יום, או שיקזזו לי את ימי האבטלה שהייתי בחל"ת קורונה ? 

דמי אבטלה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 23/09/20

בוקר אור

בכל הקשור לדמי אבטלה ולבדיקת הקריטריונים לזכאות - אנא פנה לפורום ביטוח לאומי. 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן