האם מותר להעסיק קטינה בעבודה מהשעה 00:00 עד 06:00 ללא אישור?

|

קטינה נפלה בעבודה

דביר 05/11/17
שלום
בת 17 לפני גיוס הועסקה בעסק לממכר מזון מהיר. מישהו שפך מים והיא החליקה ונחבלה
ביקשה פינוי למרפאה אך התעלמו
א. האם מותר להעסיק קטינה מהשעה 00 עד 6 בבוקר או שנדרש אישור ממשרד התמ"ת?
ב. יש הודאה של אחד העובדים בדבר הנפילה.
ג. מהן זכויותיה מבחינת העובדות?
תודה

עבודת נוער

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 06/11/17

דביר צהריים טובים. ראשית אין להעסיק נועד (עד גיל 18), בעבודת לילה משעה 22:00 ועד 06:00. אלא באישור  משרד התמת. 
התאונה לדעתי הינה תאונת עבודה ולכן על המעסיק לתת לעובדת טופס בלל 250 ועליה לפנות לביטוח לאומי לאחר מכן לתבוע את המעסיק על הנכות - אם תהיה.   כרגע לקבל טופס בל 250 ולגשת לביטוח להגשת תביעה לנפגעי עבודה. 
בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן