האם ניתן לדרוש תשלום לאחר שהמעסיק הוכרז כפושט רגל?

|

מקווה שהודעה זו לא תימחק כמו הקודמת

מתן 18/08/17
בשנת 2007 תבעתי את מעסיקי וזכיתי בתביעה .(תבעתי אותו באופן ישיר +את החברה )לצערי , לאחר פסק הדין הוא הוכרז כפושט רגל.כעת , לאחר כמה שנים ,הוא מבקש צו הפטר שלהבנתי אם יינתן לו ימחקו נגדו כל החובות שהיו לו לפני כן ..(יש לו רשימה ארוכה של נושים , כולל בנקים בסכומים הזויים )האם יש ביכלותי כיום לאחר כל השנים הללו , גם בהנחה שיקבל הפטר לעשות מהלך כשלהו כדי לראות לפחות חלק מהכסף שהוא חייב לי ?תודה מראש .

פנה לפורום פירוקים ופשיטת רגל

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 19/08/17


בברכה,



לילך אקרמן, עו"ד 


מנהלת פורום דיני עבודה



העמק 52, כפר יונה

טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן