האם החוקי להוריד אחוז משרה ללא הסכמה של העובדת?

|

הורדת אחוז משרה

א. כהן 28/04/17
שלום, מועסקת בחברה זו מעל לשנה. עד לפני כמה חודשים הוגדרתי כמשרה מלאה- למרות שעבדתי רק 7 שעות(הסכם עם הממונה- לא כתוב). הגיעה מנהלת מש"א חדשה שהחליטה להוריד לי את האחוזי משרה ללא ידיעתי והסכמתי- ראיתי זאת אחרי 3 חודשים בתלוש(לא שמתי לב- המומה)- האם חוקי?

תודה רבה

הורדת אחוז משרה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 29/04/17
שלום רב

תלוש השכר צריך לשקף את היקף המשרה האמיתי ולכן על פניו זה תקין אלא אם תצליחי להראות שהיה סיכום שעבודה של 7 שעות אצלך זה היקף של משרה מלאה. ( אם אין הסכם אז זה לטובתך ועל המעסיק יהיה להראות זאת) - יש לבחון את כל דוחות הנוכחות ומה שנעשה איתך במשך התקופה והתשלום שבוצע וניתן יהיה לענות לעומק . ייתכן ויהיה ניתן גם לטעון להרעת תנאים אך כאמור יש לבחון לעומק



בברכה,



לילך אקרמן, עו"ד 


מנהלת פורום דיני עבודה



העמק 52, כפר יונה

טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן