כמה שנים ניתן להעביר הפסד עיסקי ?

|

הפסד מעסק כמה שנים ניתן לגרור לצורכי קזוז?

גיא בראליק 07/06/16
תודה מראש



הפסד מעסק 

כמה שנים ניתן להעביר הפסד עיסקי ?

עו"ד יוסי קורן מנהל 10/06/16
גיא שלום,

בעקרון הפסד עסקי ניתן להעבירו ללא כל מגבלה,
מה שכן - ישנה חובה להגיש דו"ח שנתי לכל שנה.
מקווה שסיעתי.
חג שמח ! 

בברכה,



יוסי קורן, עו"ד ורו"ח

מנהל פורום דיני מיסים



כינור 14, ראש העין

נייד: 054-3134250; מייל: yossi.koren.adv.cpa@gmail.com 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן