האם יש תקופת צינון ?

|

צינון

שני 06/06/16
הוריי הקשישים גרים בדירתם יותר מ-45 שנה.הדירה היתה רשומה על שם אבי בלבד.הוריי התעוררו לאחרונה והחליטו שהדירה תרשם גם על אימי.האם יש תקופת צינון לאחר הרישום?

האם יש תקופת צינון ?

עו"ד יוסי קורן מנהל 10/06/16
שני,
צינון למה ?


בברכה,



יוסי קורן, עו"ד ורו"ח

מנהל פורום דיני מיסים



כינור 14, ראש העין

נייד: 054-3134250; מייל: yossi.koren.adv.cpa@gmail.com 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן