האם המעסיק חייב לשלם על רבע שעה של עבודה לפני תחילת המשמרת?

|

ניקוי שעות עבודה

סלאם סמור 13/04/16
שלום אני עובד במפעל זה 5 שנים . תחילת העבודה בבוקר היא 7:30 לפי ההנחיות אמורים להגיע לפני לטובת העברת משמרת . אני מדפיס בשעה 7:15 אבל בתלוש הם מנקים את הרבע שעה הזאת ולא משלמים אותה . האם זה חוקי???

אי תשלום שעות עבודה

עו"ד צילה ניהוז מנהלת 13/04/16
סלאם שלום,

ככל שדרישות העבודה הן שתגיע ב-7:15 ואתה עומד לרשות העבודה מהשעה הזאת, על המעסיק לשלם לך עבור הזמן הזה.



לרשותך בכל שאלה נוספת,



בברכה,



צילה ניהוז, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שמעון בן חמו 35/5, ירושלים

טל': 073-7319465; מייל: tzila.n@gmail.com


האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן