האם חוקי להוריד בונוס שנתי לאחר שהתקבל בטעות?

|

בונוס שנתי בטעות

סבטלנה 11/02/16
שלום!אשמח לקבל עצה מקצועית

הוכנס בונוס למשכורת בחודש דצמבר

בתלוש משכורת בחודש ינואר גיליתי שורת הבונוס באותו סכום ,אבל במינוס.תשובה של הנהלת החשבונות הייתה-"קיבלת בונוס בטעות".לא קיבלתי התרעה מראש על טעות של הנהלת החשבונות.

האם התנהלות כזאת היא חוקית.

בתודה מראש.סבטלנה

בונוס שנתי

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 14/02/16
יש לבחון האם אכן מדובר בטעות והאם ניתנה הודעה על מתן הבונוס וכיוב כדי לענות.





בברכה,







לילך אקרמן, עו"ד 




מנהלת פורום דיני עבודה







העמק 52, כפר יונה



טל': 8833030 -077; מייל: lilachakerman@netvision.net.il


האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן