האם יש לדווח למיסוי מקרקעין על רכישת זכויות בניה? אילו מיסים חלים?

|

זכויות בניה

שלום 16/11/14
רכשתי זכויות בניה בלבד.

עשינו הסכם ,האם צריך לדווח למיסוי מקרקעין?  האם חל מס? אילו מיסים?

מיסוי ברכישת זכויות בניה

עו"ד ענת קציר מנהלת 16/11/14
שלום רב,



רכישת זכויות בניה דינה כרכישת זכות במקרקעין ועליה יש לדווח למיסוי מקרקעין.

מיסים שיחולו- מס רכישה ומס שבח (ו/או מס הכנסה).

ממליצה בחום להתייעץ עם עו"ד מתחום המקרקעין לחישוב המס.



בברכה,

ענת קציר, עו"ד

מנהלת פורום נדל"ן ומקרקעין

הנפת הדגל 9, נס ציונה

054-4738662

law@anatkatzir.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן