האם הבת תצטרך לשלם מס שבח על דירת המגורים שהורשת לה?

מס שבח

אנונימית 30/07/14
צהריים טובים !

רכשתי לפני 7 שנים דירת עמידר לבתי שהתגוררה בה מאז 1994 . לבתי 4 ילדים .

לאחרונה החלטתי לרשום צוואה ולהוריש לבתי את דירת מגורי ולכן אני מעוניינת לדעת אם הבת תצטרך לשלם מס שבח מאחר ויהיו לה 2 דירות : דירת עמידר בה היא גרה מזה 20 שנה ודירת המגורים שלי . 



אשמח אם תואילו לענות בהקדם .



תודה ויום טוב לכם .

צוואה

עו"ד סלי אילון מנהל 15/08/14
בהנחה שהדירה שלך היא דירתך היחידה, הורשת הדירה לבת לא תפגע בה והיא תהיה זכאית לפטור כרגיל.

מנהל פורום מיסים

הרטום 16, ירושלים

02-5877888

Sali@salieilon.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן