האם השכרת בית לפעוטון משנה את הסטטוס שלו למגורים או למסחרי?

|

השכרת נכס לפעוטון

שון 06/11/13
ברצוני להשכיר בית ברמת גן לפעוטון. האם בכך אני משנה סטאטוס הבית (ממגורים למסחרי) מה קורה בעתיד עם מס שבח כשארצה למכור את הבית?ומה לגבי מס הכנסה האם אצטרך 35% מס או 10% כפי שאני משלם היום? 

תודה 

השכרת נכס לפעוטון

עו"ד תומר שזר מנהל 07/11/13
זה שאתה משכיר נכס למשהו אחר -לא אומר ששנית את יעוד הנכס.

לגבי מיסוי - זה שאלה לרואה חשבון - זה לא מס מקרקעין זה מס הכנסה.

לגבי מס שבח - לא רואה שיהיה שינוי.

הבעיות שלך יכולות להיות דווקא אחרות - שכן לדוגמא - השכנים יכולים לבוא בתלונות גם כנגדך ביחס להשכרה שכזו - הייתי בודק מהלך כזה יותר לעומק.



תומר שזר, עו"ד ומגשר

שזר משרד עורכי דין וגישור

מנהל הפורום.

בן גוריון 1, כפר יונה

09-748-0840

Tomer@shazarlaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן