האם נכה צה"ל יכול לקבל הטבה נוספת במס רכישה על דירה שנייה?

|

תשלום מס רכישה-נכה צה"ל

ירון 24/11/14
שלום רב,

אני נכה צה"ל- רכשתי דירה ראשונה למגורים לפני 8 שנים ושילמתי 0.5% מס רכישה.

כאמור בימים אלו רכשתי דירה גדולה יותר ואני עובר להתגורר בה עם משפחתי ואת הדירה הקיימת אני משאיר ומתכנן להשכיר אותה.

האם אהיה זכאי להטבה נוספת במס רכישה קרי 0.5% (פעמיים בחיים) למרות שאני לא מורכר את דירתי הקיימת ?

אודה לתשובה בנושא.

תשלום מס רכישה-נכה צה"ל

עו"ד ענת קציר מנהלת 24/11/14
ירון שלום,



ההנחה הניתנת במס רכישה לנכה הנה פעמיים בלבד.



בברכה,

ענת קציר, עו"ד

מנהלת פורום נדל"ן ומקרקעין

הנפת הדגל 9, נס ציונה

054-4738662

law@anatkatzir.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן