האם יש חובה לרשום את שם העובד על ההמחאה לתשלום המשכורת?

|

תשלום לעובד

לירון 02/02/12
יש לי עובד אשר ביקש להוציא לו את תשלום המשכורת בהמחאה ללא שם מוטב . האם יש איזה חיוב חוקתי לרישום שמו של העובד על ההמחאה? האם לא מספיק שארשום את שמו של המוטב על ההעתק שעובר להנהלת חשבונות ? 

תשלום לעובד- דיני עבודה

עו"ד לילך אקרמן מנהלת 02/02/12
רצוי גם להחתים אותו כי הוא קיבל את צ'ק מס___ בגין תשלום שכר לחודש ______ מעבר לכך בדוק בפורום מסים

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן