מהן ההשלכות של עבודה ללא חוזה במהלך תקופת אבטלה?

|

תקופת הכשרה ללא חוזה כמה ימים

אליעד 17/04/16
עבדתי בחברה כמה ימים ולמעaה הייתי מחתים בלשכה התעסוקה. החברה  קראוה לזה הכשרה .אבל לא סגרנו על חוזה בגלל שהחברה התנהלה לאט בנושא ובסוף לא ה

איך אני יכסכמנו על כמה דברים בחוזה

האם אני צריך לקבל כסף מבלי שיוציאו תלוש שכר על יומים???

תקופת אכשרה בזמן אבטלה

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 19/04/16
שאלתל לא מובנת. אבל עקרונית אין שכר ללא תלוש. ואם קיבלת שכר בזמן שחתמת לקובלת דמי אבטלה - תיהיה צריך להחזיר את התשלום היחסי לביטוח לאומי. 



בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן