האם יש צורך בתיאום מס נוסף לאחר שינוי מקום העבודה?

|

תיאום מס

נחמה 14/01/15
עבדתי ב2 עבודות והבאתי תאום מס למעסיק המשני .במהלך השנה המקום המשני הפך למקום עבודה יחיד-האם מספיק שאמלא טופס 101 חדש שבו אצהיר שזו עבודה יחידה או שהמעסיק המשני מחויב לקבל תיאום מס חדש ממס הכנסה כדי לא להתיחס לתאום מס .

שאלה נוספת-האם זה נכון שבשנה שבה הופק תאום צריך להגיש דוח שנתי לשכירים?על התאום כתוב שחישוב המס הסופי ייקבע בשומה

תיאום מס

15/01/15
עם השינוי בין המעסיק הראשוני למשני רצוי לעשות תיאום מס נוסף.



מפני שהמשני צריך להתייחס לאישור שהומצא לו על ידך , ויתכן שזה יהיה לרעתך.



אם במשך כל ההשנה התקיימו תנאי תיאום המס לא יהיה צורך להגיש דוח. 



כדאי להגיש אם מגיע החזר.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן