האם ניתן לתבוע פיצויים והוצאות בתביעה על סכום קצוב?

|

תביעה על סכום קצוב

א 14/04/13
1. אם אני מגישה תביעה על סכום קצוב, האם יש דרך לתבוע גם פיצויים ? או שניתן לבקש רק ריבית והצמדה?מדובר על חוב בסכום קצוב ונקוב אך ממועד התשלום ועד הגשת התביעה עברו 6 חודשים.2. בתביעה על סכום קצוב, האם עליי לבקש גם הוצאות ושכ"ט עו"ד או שזה נוגד את מהות הסכום הקצוב?

תביעה על סכום קצוב

עו"ד שזר .ת 14/04/13
בסכום קצוב, ניתן לתבוע רק סכומים קצובים מכוח הסכם.
לא תובעים שכ"ט.

תומר שזר, עו"ד ומגשר
שזר משרד עורכי דין וגישור
מנהל הפורום.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן