כיצד ניתן לבדוק את תביעתי בעקבות חוויית החרדה בנסיעה באוטובוס?

content

תביעה מהעבודה אוו תביעה מחברת התחבורה

לאה 17/06/26
שלום רב נסעתי 26.03.26 בקו 888 שיוצא מבית שמש בשעה 7:30 שהגעתי לתחנה קניון לב העיר

במודעין היה התראה לאזעקה ביקשתי מהנהג לעצור בצד והוא לא הסכים לאחר שלוש ד' התחיל

האזעקה והנהג המשיך בנסיעה הוא לא הסכים לעצור ולפתוח דלתות למרות שהוא עמד ברמזור

אדום, והנהג צעק בערבית בקולי קולות, אני התחיל לי התקף חרדה שמעולם לא היה לי חשתי פחד

עצום שיקרה לי משהו רק לאחר שנגמרה האעזקה הגענו לתחנת אוטובוס שבה היתי צריכה לרדת

בכל מקרה, רצתי בכל כוחי ללא שליטה על הגוף שלי למרחק של :77 מטר עד למקום עבודתי וכל

הזמן הזה נשמעו פיצוצים בשמים מה שהתברר אחר כך כנפילות של רסיסים ,ראיתי שמים אפורים

מה שהגביר לי את הלחץ, איך שנכנסתי לבנין של מקום עבודתי נפלתי במדרגות מתוך לחץ וקיבלתי

מכה רצינית, אנשים באוו אלי ולא הצלחתי לדבר כלל, הנשימה שלי לא היתה סדורה כלל במשך זמן

רב, ואני רןצה לצין שאף פעם לא היה לא שום התקף חרדה בכלל, וכל זה קרה מתוצאה שלהנהג

שהשאיר אותי בתוך כלי רכב סגור שאני יודעת שזה לא חוקי והוא חייב לעצור בצד אבקש בכל לשון

של בקשה ליצור איתי קשר כדי לאמת פרטים, המקרה הזה חריג מאוד אני עד עכשיו בלחץ מסוים

אין לי שום רוגע נפשי מאז שזה קרה....

כיצד ניתן לבדוק את תביעתי בעקבות חוויית החרדה בנסיעה באוטובוס?

עו"ד איתמר קורן מנהל 23/06/26

שלום רב, מדובר במקרה מורכב ויש לבחון את תביעתך בצורה מדוקדקת ולאחר עיון במסמכים, לפי חוק הפיצויים לנפגעי תאונות דרכים ו/או לפי חוק התגמולים לנפגעי פעולות איבה. לכל אחד מהמסלולים התיחסות נפרדת. מוזמנת ליצור קשר. בהצלחה!

מנהל פורום דיני נזיקין

דרך דוד בן גוריון 182, גבעתיים

054-4339778

itamarkoren7@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן