האם על שכר שעתי של 33 ש"ח יש לשלם 125% עבור שעות נוספות?

|

שעות נוספות

נטע 30/10/17
היי, 
רציתי לדעת אם השכר השעתי שלי הוא 33 (מעל המינימום) האם על כל שעה נוספת אני צריכה על פי חוק לקבל יותר- כלומר 125% על השענ הנוספת הראשונה וכן הלאה... או שבגלל שהשכר השעתי שלי הוא מלכתחילה יותר מהמינימום אין חובה כזו? 
תודה 

חישוב שעות נוספות

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 30/10/17
נטע בוקר טוב החישוב הוא על שכרך. דהיינו 41.25 על כל שעתיים ראשונות נוספות וכך הלאה... 

בברכה, 



עדי אורן פריאנטי, עו"ד

מנהלת פורום דיני עבודה



שדרות ירושלים 18, אשדוד.

טל': 08-8671200; מייל: lawadio@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן