האם על הקבלן להחזיר לי שכר טרחה בעקבות התיקון לחוק

|

שכר טרחת עו"ד של הקבלן שהרוכש משלם

דורית 07/01/15
הבנתי שמינואר 2015 קבלנים יוכלו לגבות מהרוכשים רק 0.5% או 5,000 ש"ח שכר טרחת עורך דינם . שאלתי אם הדירה נרכשה לפני שנה והקבלן גבה ממני 1.77% שכר טרחה אם הדירה עדין ברשותו ועדין לא רשם את הדירה על שמי , האם לעניות דעתך על הקבלן להחזיר לי את ההפרש של השכר טרחה ?

האם על הקבלן להחזיר לי שכר טרחה בעקבות התיקון לחוק

עו"ד יהודה וישניצקי מנהל 11/01/15

שלום רב,


לצערי, החקיקה חלה מכאן ולהבא ולא על עסקאות שכבר בוצעו, ולפיכך אינך זכאי להחזר כלשהו

דיני נדל"ן

ויצמן 2, תל אביב

03-6097577

lawforums65@gmail.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן