איך יש להגיש בקשה לשינוי הצהרת מס רכישה לאחר שנה מרכישת הבית?

|

שינוי הצהרת מס רכישה אחרי שנה

דורית 14/01/15
רוצה לשנות הצהרת מיסוי מס רכישה לאחר שנה מרכישת הבית. האם יש להגיש את הבקשה המנומקת בצרוף טפסי הצהרה מתוקנים? ( במקביל ) או להגיש את הבקשה למיסוי מקרקעין לבד ורק במידה והיא מאושרת עלידי המיסוי מצרפים את טופס ההצהרה המתוקן?

שינוי הצהרת מס רכישה אחרי שנה

עו"ד ענת קציר מנהלת 27/01/15
דורית שלום,



מניסיוני, עדיף להגיש את הבקשה המנומקת בצירוף טופסי הצהרה מתוקנים.





בברכה,

ענת קציר, עו"ד

מנהלת פורום נדל"ן ומקרקעין

הנפת הדגל 9, נס ציונה

054-4738662

law@anatkatzir.com

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן