לא. זו הלנת שכר.

|

שאלה חשובה

דנית 11/08/09
שלום,
עבדתי בקיץ בקיטנה עירונית, והובטח לשלם לי שכר מינימום. עבדתי 7 שעות ביום ובפועל קיבלתי משכורת רק על 5.5 שעות שבהם עבדתי עם הילדים , על שעת הנקיונות בסוף היום וחצי שעת הכנה תוכנית הקיטנה בכל בוקר לא קיבלתי שכר האם זה מותר?

לא. זו הלנת שכר.

עו"ד רענן קריב מנהל 11/08/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן