האם ניתן לקבוע חלוקת רווחים לא שווה בשותפות לצורך תכנון מס?

|

שאלה בעניין שותפות

יערה 11/02/14
האם במסגרת שותפות הרווחים חייבים להתחלק באופן שווה?

האם מותר ליצור חלוקת רווחים שהיא לא 50-50 בשביל לבצע תכנון מס בסוף השנה?



כלומר, אם אני מרוויחה הרבה כסף כשכירה, האם מותר לי לדווח רק על 10% מרווחי השותפות שהועברו אליי, בעוד ששותפי ידווח על יתר ה-90% ?



תודה! 

רווחי שותפות

13/02/14
רוחחי השותפות , גם לצורך מס הכנסה, מתחלקים על פי ההסכם שותפות.



כדי למנוע בעיות עם מס הכנסה רצוי שיהיה הסכם בכתב על אופן חלוקת הרווחים.
קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן