כיצד ניתן לשלב הפסדי הון מני"ע בטופס 1322?

|

רווח הון מני"ע

תלמאי 17/02/21
יש לי הפסד הון בני"ע ובנוסף קיבלתי בירושה ני"ענ שמכרתי והם יצרו עוד הפסד ההון בני"ע...ובטופס 1322 ציינו לסמן אם היו הירושה..האם ניתן לשלב 2 סוגי ההפסד הון בטופס אחד 1322...? או צריך 2 טפסים 1322..הבנק מוסרמ לי רק מסמך אחד 867?

רישום הפסדי הון

עו"ד משה גבע מנהל 25/02/21

הפסד הון הוא אותו הפסד הון בין אם מדובר בני"ע שלך, או כאלה שהגיעו אליך בדרך של ירושה. 


הארבעה 28, תל אביב

050-3915550

office@gevalaw.co.il

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן