לא

|

ראיות שהובאו בהליכי ביניים

ישראל 07/10/09
שלום וברכה,
האם בבית הדין לעבודה ניתן להסתמך בשלב הראיות על ראיות שהובאו במסגרת הליכי ביניים ולא צורפו כמוצגים לתיק המוצגים? בתודה מראש.

לא

עו"ד רענן קריב מנהל 07/10/09
יש להגישם במסגרת הראיות בתיק העיקרי.

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן