האם יש פטור ממס למשיכת כספים מקרן השתלמות לעובדי הוראה בעקבות הקורונה?

|

קרן השתלמות

ריקה 19/10/20
אני רוצה למשוך כסף מקרן השתלמות לעובדי הוראה. האם הקורונה יש פטור ממס או מניכויים אחרים? האם שונה אם אמשוך עתה או בתום 6 שנים מלאות?

משיכת כספים

עו"ד עדי אורן פריאנטי מנהלת 21/10/20

בוקר אור

לגבי פטור ממס או שלאו 0 אני מציעה לך לבדוק מול הקרן או חברת הביטוח ישירות . 

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן