יש לשלם לך עבור משמרת מלאה.

|

קריאת עובד למשמרת…

דוד 01/09/09
שלום רב, עו"ד רענן קריב.
אני עובד בעבודה של משמרות בוקר(7 עד 15) וצהריים(15 עד 23)
השבוע הנוכחי זה שבוע צהריים.. לפתע הבוקר מהעבודה מתקשרים אליי ומזמינים אותי לבוא ב-8 וחצי לעבודה(8:30 עד 15).
השאלה היא האם החברה צריכה לשלם לי מ-7 עד 15, או מ-8:30 עד 15 בזמן שהגעתי לעבודה...?
(הרי, בכך שהגעתי למשמרת בוקר מ-8 וחצי אני מפסיד שעה וחצי.)
תודה רבה לך על התשובה...

יש לשלם לך עבור משמרת מלאה.

עו"ד רענן קריב מנהל 01/09/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן