לא חוקי

|

קנסות בגין איחור לעבודה

ety 19/08/09
במקום עבודתי נהוג להוריד עבור איחור מעל חצי שעה קנס כפול על האיחור האם זה חוקי/חוקתי.? למה לא להוריד רק עבור השעות בהן העובד לא היה בעבודה?

לא חוקי

עו"ד רענן קריב מנהל 20/08/09

האמור לעיל לא בא במקום ייעוץ משפטי ולא מהווה לו תחליף. ההסתמכות על המידע באחריות המשתמש בלבד!

קבלו עכשיו ייעוץ משפטי אישי





    דילוג לתוכן